Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vet inte varför du dansar men jag hänger på! :banana::bump::banana:
Jag med!
ina_dance5.gif

Jag har just tittat på en film med Matt Damon, kommer inte ihåg vad den heter och den var inte jättebra. Däremot var han halvnaken hela filmen så egentligen var den jävligt bra ändå :d

Då kvittar handlingen i filmen :d

Se bara på recensionen som en bloggare gjorde på Alexander Skarsgårds Tarzan film :D

Hm dem kanske man skulle se :love:

En massa magmuskler :d

Hur kan det vara så förbannat svårt att hitta något om FNs lagar och regler mot våld osv :banghead:
Man tycker ju att det borde vara lätt att hitta, men nej. Och hittar jag nåt så fattar jag knappt hälften av vad fasen det står

Ja rejält med fast tog ett tag att fatta det :)

Då ska du nog läsa på om hjärntrötthet och se om du kan hitta några tips som kan hjälpa dig.

Jag använder tex alltid hörlurar och lyssnar på musik när jag åker kommunalt, går på stan, ute och går med hunden, handlar mat mm för att slippa för mycket intryck.

Jag fixar inte att få både syn och hörintryck samtidigt. Jag registerar tyvärr även allt jag både ser och hör extremt lätt och ofrivilligt.

Jag pratar hellre i telefonen är skriver sms. Då kan jag skippa tankarna på hur man formulerar sig korrekt och att uppfattas korrekt.

Alltså det finns så mycket olika saker som folk blir extremt trötta av och det finns hjälpmedel och knep man kan ta till.

Blev en lång tupplur sov nästan tre timmar :omen det behövdes efter en massa värk och piller:turd: men har varit ute och gått i två timmar efter det .I morgon är sista dagen jag är sjukskriven eller inte .Måste ringa dr och höra .Till bossen sa han jag skulle vara sjukskriven ett bra tag till och mig sa han jag skulle testa att börja jobba heltid och om det inte gick skulle jag kontakta vc :confused: Blir jobbigt om man ska starta en ny utredning hos vc !

Då ska du nog läsa på om hjärntrötthet och se om du kan hitta några tips som kan hjälpa dig.

Jag använder tex alltid hörlurar och lyssnar på musik när jag åker kommunalt, går på stan, ute och går med hunden, handlar mat mm för att slippa för mycket intryck.

Jag fixar inte att få både syn och hörintryck samtidigt. Jag registerar tyvärr även allt jag både ser och hör extremt lätt och ofrivilligt.

Jag pratar hellre i telefonen är skriver sms. Då kan jag skippa tankarna på hur man formulerar sig korrekt och att uppfattas korrekt.

Alltså det finns så mycket olika saker som folk blir extremt trötta av och det finns hjälpmedel och knep man kan ta till.
Hörlurar är nog den bästa uppfinningen som finns när man ska vara ute så man slipper höra en massa ljud .Jag har dom alltid på när jag prominerar dels för det är det tråkigaste jag vet och kan slappna av och bara låta tankarna flyta och inte bli stressad av något !

Ett tag fixade jag inte att ens lyssna på musik.
När jag har vad jag tycker är högt ljud på tv n undrar de andra varför jag inte har nåt ljud på.
Men det har blivit bättre

Nu fattade jag nog!

Snart dags för sängen känner jag.
Helt slut. Var och köpte ny tv med åttaåringen med pms, adhd och Trotssyndrom innan. Skulle behöva två tre lugnande, lite extra tålamod och en lobotomering efter det här :arghh: :arghh: :banghead:
Men tvn är beställd åt henne :up:
Nu är nya bekymret VAR DEN SKA VARA Help me :nailbiting:
Hela rummet ska möbleras om, den ska stå på nattduksbordet ena varvet och sen upp på väggen andra varvet och sen duger ingenting och hon måste ha en soffa i rummet och jag vet inte allt.
Jaja, man känner att man lever i alla fall :D :laugh:

Lite impad över er @skerper och @ainasoja ,tar jag på mig hörlurar så blir jag handlingsförlamad ,gå ut med hunden skulle aldrig gå ,jag kan inte ens rida med hjälm på för då hör jag inte hästen o ramlar av istället :crazy:
Men ni kvinnor kan ju göra fler sammtidigt och inte som vi män endast en sak åt gången :D Men jag kan ju göra två saker lyssna på bra musik och gå sammtidigt :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
385
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
331
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar