Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har just tittat på en film med Matt Damon, kommer inte ihåg vad den heter och den var inte jättebra. Däremot var han halvnaken hela filmen så egentligen var den jävligt bra ändå
Vad är 9229 minus skatten på det
Beror på vad skatten är...
Ja rejält med fast tog ett tag att fatta detDu har väl varit utbränd om jag minns rätt?
Ja rejält med fast tog ett tag att fatta det
Hörlurar är nog den bästa uppfinningen som finns när man ska vara ute så man slipper höra en massa ljud .Jag har dom alltid på när jag prominerar dels för det är det tråkigaste jag vet och kan slappna av och bara låta tankarna flyta och inte bli stressad av något !Då ska du nog läsa på om hjärntrötthet och se om du kan hitta några tips som kan hjälpa dig.
Jag använder tex alltid hörlurar och lyssnar på musik när jag åker kommunalt, går på stan, ute och går med hunden, handlar mat mm för att slippa för mycket intryck.
Jag fixar inte att få både syn och hörintryck samtidigt. Jag registerar tyvärr även allt jag både ser och hör extremt lätt och ofrivilligt.
Jag pratar hellre i telefonen är skriver sms. Då kan jag skippa tankarna på hur man formulerar sig korrekt och att uppfattas korrekt.
Alltså det finns så mycket olika saker som folk blir extremt trötta av och det finns hjälpmedel och knep man kan ta till.
Ett tag fixade jag inte att ens lyssna på musik.Då ska du nog läsa på om hjärntrötthet och se om du kan hitta några tips som kan hjälpa dig.
Jag använder tex alltid hörlurar och lyssnar på musik när jag åker kommunalt, går på stan, ute och går med hunden, handlar mat mm för att slippa för mycket intryck.
Jag fixar inte att få både syn och hörintryck samtidigt. Jag registerar tyvärr även allt jag både ser och hör extremt lätt och ofrivilligt.
Jag pratar hellre i telefonen är skriver sms. Då kan jag skippa tankarna på hur man formulerar sig korrekt och att uppfattas korrekt.
Alltså det finns så mycket olika saker som folk blir extremt trötta av och det finns hjälpmedel och knep man kan ta till.
Men ni kvinnor kan ju göra fler sammtidigt och inte som vi män endast en sak åt gången Men jag kan ju göra två saker lyssna på bra musik och gå sammtidigt