Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Verkar inte kunna ha musik på när jag pluggar längre, brukar alltid ha det men nu måste jag stänga av för att kunna koncentrera mig. Typiskt också! :down:

Ätit lite cheeze ballz, lyssnar på musik och pratar med en speciell bekanting. Har gjort några korsetter och annat specialgrejs åt honom förut, och nu har han beställt ett fodral som är låsbart i skinn, som han ska använda till nån typ av elapparat.

Börjar för övrigt få en ny monsterböld i ljumsken. Hoppas den avtar och inte växer. Senast höll jag banne mig på att krångla med såret i över ett halvår (!!) efter bölden (som det stod abcess om) blivit tömd. Får ta tag i det där efter nyår.

Jag har bett ag dra 350 extra skatt i månaden så jag slipper restskatt för fastighetsskatten om jag lämnar kyrkan så går det utan extra inbetalningar .Gick bra förra gången jag deklarerade och var då 100% sjukskriven i 3 månader

Hur kan det vara så förbannat svårt att hitta något om FNs lagar och regler mot våld osv :banghead:
Man tycker ju att det borde vara lätt att hitta, men nej. Och hittar jag nåt så fattar jag knappt hälften av vad fasen det står
De heter oftast konventioner och är kanske inte så mycket lagar som det är avtal som medlemsländerna bestämt att de ska följa.
Där har du tex Barnkonventionen, FN:s allmänna förklaring om mänskliga rättigheter, Kvinnokonventionen, du har också konventionen om internationell vapenhandel, konventionen mot racism etc, etc. Allting finns på UN:s hemsida. Det är de jag kommer på på rak arm som har med våld att göra, men det lär ju finnas massor mer om man bara googlar lite.

Åh! Jag träffade min manliga sminkguru på Åhléns city också, men på make up store:D
Och jag en gång på Kicks. Fast han hjälpte mig med valet av silverschampoo, stod mest och beundrade honom och fnittrade efter varenda grej han sa..... :angel:

(Han var gay och jag är självutnämnd till världens största sk. faghag nämligen. :o)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
385
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
331
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar