Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan göra 10 saker samtidigt om jag slipper någon form av saker/mössa mm på/vid öronenMen ni kvinnor kan ju göra fler sammtidigt och inte som vi män endast en sak åt gången Men jag kan ju göra två saker lyssna på bra musik och gå sammtidigt
Vad tar försäkringskassan i skatt?
Vad tar försäkringskassan i skatt?
Hur kan det vara så förbannat svårt att hitta något om FNs lagar och regler mot våld osv
Man tycker ju att det borde vara lätt att hitta, men nej. Och hittar jag nåt så fattar jag knappt hälften av vad fasen det står
Är skatten 30% på 10000 så blir det 3000 kr i skatt. Så ca 2700 i skatt. Typ.Vad är 9229 minus skatten på det
Skulle inte tro det.Om man har en box från boxer. Kan man då använda den till Viasat??
De heter oftast konventioner och är kanske inte så mycket lagar som det är avtal som medlemsländerna bestämt att de ska följa.Hur kan det vara så förbannat svårt att hitta något om FNs lagar och regler mot våld osv
Man tycker ju att det borde vara lätt att hitta, men nej. Och hittar jag nåt så fattar jag knappt hälften av vad fasen det står
Och jag en gång på Kicks. Fast han hjälpte mig med valet av silverschampoo, stod mest och beundrade honom och fnittrade efter varenda grej han sa.....Åh! Jag träffade min manliga sminkguru på Åhléns city också, men på make up store