Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kl
Varför kan inte alla bara tycka och tänka som jag? Tänk vad mycket bättre och vad mycket lättare allt skulle bli då!
Jag är så trött på att inte få bestämma själv över min hästs situation. Trött på alla olika åsikter hit och dit och trött på att min prins inte får ha en hel flock att gå med utan bara får ha en hagkompis. Ännu tröttare på att denna enda hagkompis har och kommer att bytas ut vid flera tillfällen. Suck.
Ge mig ett fint stall någon där det finns paddock, lösdrift, boxar, bra ridvägar, bra folk och många hästar!
//Julia
Nu känner jag mig grymt taskig men det känns nästan som att hon trivs bättre med din sambo. Om man jämför bilderna så rider han lugnare och inverkar mindre, du verkar i det närmaste överambitiös och jobbar för mycket helt enkelt och borde kanske minska dina hjälper alltså göra dem mindre och inte så utsvävande. Hoppas inte att du blir ledsen över min kommentar men det är tyvärr det intrycket jag får. Då inte sagt att du på någotvis är en dålig ryttare för du har gjort ett jätte fint jobb med hästen. Men... intrycket man får just nu är att hon känns mer harmonisk med din pojkvän som sitter mer stabilt och inverkar mindre. Kanske något att inspireras av och ta efter? Inte sagt att du ska sluta att inverka på hästen men ja hoppas att du förstod min poäng! Förfina hjälperna och låt henne gå på när hon går bra.
Ge inte upp! Det blir nog bra snart
*peppkram och dans*
Lät du göra en ordentlig veterinärbesiktning på hästen?kanske inte är olydnad endast?