Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror att hon måste få gå så till en början och att formen kommer sen när hon blir starkare.
Tror inte tölten kommer komma annars tyvärr.
När vi försökte ha henne i en bättre form hos min tränare så började hon stegra och krångla istället.
Nog för att man ofta låter hästen gå i en högre form precis när den ska lära sig att använda sig av fyrtakten. Dock så skulle jag aldrig låta en häst gå så högt med huvudet som Kæla gör på dina tömkörningsbilder. Hon har ju totalt brutit av framför manken tappat bakdelen och går med en grotesk hjorthals. Får hon bygga muskler i den formen kommer det bli näst intill omöjligt att få henne att gå i en korrekt form eftersom underhalsen tar emot när hon släpper efter i nacken.
H
Ngn sa att Kaela låg i Grisepass på en bild eller flera som jag lagt ut, innebär det att där finns pass?Eller tölt?
Hör med den som ska hjälpa dig med töltsättningen hur hon/han tycker du ska jobba fram tills dess. Du kan ev sätta 6mm fram och 10mm bak och förstärka med tunga boots. Håll dig till att öva att samla skritten mot tölt/passtakt istället för att pressa fram tölt där hon får den hysteriskt höga formen!