Håll Oss Uppdaterade 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Håll Oss Uppdaterade 4

Nu ligger det några bilder på dig i galleriet på min sida http://www.zannasfoto.se/
Tyvärr blev de inte så bra pga regnet o svårigheten att hålla paraply o fota samtidigt :crazy:

Det kommer ut lite mer bilder där senare, men det där var de jag fick på er. Fattade inte att det var ni förrän sista minuten där :o Annars hade jag fotat mer.

Mina killar är bästbästbäst! Örn var super duktig :D vi vann a-finalen i fyrgång vi fick 4.0 i tölten 6.0 i traven 6.5 för skritten och 6.0 för galoppen. Är så stolt över honom vi vann med 5.52. I tölten gick det sämre han var bråkig men vi kom 4:a i a-finalen så jag är nöjd.

Gáski gammel gubben vann också vi fick 5.20 i a-final fyrgång :D Och kom 4:a i tölten.

Jag är så himla glad :love::D

/Caroline som sträckte på sig lite extra och var stolt över sin fina hästar!

Grattis vad roligt :) Har du inga bilder?

Grattis Gaski också!

Vad duktiga ni är. Blir tävlingssugen ju :D

23387517.jpg

23387518.jpg

getimage.aspx

Kossor kan dom också :angel::love:

Tyvärr inte :( Fotade inte den klassen alls. Var hästvakt hela förmiddagen o hjälpte tjejerna lite med sina hästar, fotade deras grupper i T8U. Sen var det hästpyssel igen till V5 på em. Fotade en grupp i den o sen en grupp i V5U, den som Kolbeinn var med i. Hade fullt upp med annat under resten av tiden. På em hade jag mer ledig tid, men då regnade det ju så mycket att jag inte gärna stod ute med kameran i regnet.

KL.

Nu har Gimsteinn vilat en vecka, med undantag för i fredags då jag red honom på ridbanan, och det är också därifrån bilden kommer. Han tyckte väl inte att det var superkul men kämpade på bra ändå :)
23391927.jpg

KL

Tack så mycket för all peppning:love:!! Ni är guld värda allihopa! Jag kan lova att det verkligen har hjälpt en hel del! Jag kommer att pratat med tränaren igen om en vecka så får vi se hur det går. Att hon har tappat hoppet om honom har naturligtvis smittat av sig väldigt mycket till mig. Jag ska försöka tänka mer positivt nu!
Hästjäkeln(:love:) har varit så himla svår hittils....men nån gång borde det vända....
Jag peppar mig själv genom att lägga ut filmen då jag red honom i enbart halsring för första gången:
http://www.youtube.com/watch?v=NqaHPif71nQ

På denna film ser man honom galoppera lugnt.....det tog honom 8månader att förstå att livet inte var en avelsvisning....

Han e en fining ju! Jag tror fortfarande att du själv kan mer än du tror!;)

Åhh en av de finaste svartskäckar jag sett på länge..Verkligen perfekt tecknad=):love:

Vilken underbar täckning, är lite svag för svartskäckar. Önskar en själv men vårat skäcksto har inte get någon svart skäck än. Och vilken underbar stor stjärn den har.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Jag kan inte hitta någon ”planer och mål för 2024”-tråd, annars hade det varit roligare att fortsätta i den men om någon annan hittar...
2
Svar
28
· Visningar
1 560
Senast: Hedwig
·
Träning Hej alla! Har letat men verkar inte hitta någon tråd för oss som hoppar med islänningar! Tänker att detta kan bli en tråd för oss att...
2
Svar
20
· Visningar
1 933
Senast: Roheryn
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
61 62 63
Svar
1 251
· Visningar
65 164
Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 719

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka