Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har funderat lite på vad du jobbar med. Stilren och proper klädsel, börjar kl 06 och jobbar inom vården, hur går det ihop sig? Eller är det två helt olika jobb ?
Jag har funderat lite på vad du jobbar med. Stilren och proper klädsel, börjar kl 06 och jobbar inom vården, hur går det ihop sig? Eller är det två helt olika jobb ?
Vad åt du till frukost ?
Ett tillägg till mitt tidigare inlägg: Har ni testat att jaga ett föl i högklackat????????
Nu förstår jag varför du kallar henne "monster", det går inte att jaga dom med högklackat!
HA!
Två knäckebrödsskivor m. leverpastej på. Och tre STOOOORA koppar kaffe!!
Till lunch åt jag Indonesisk köckling m. ris och en brödbit. Till det drack jag ett STOOOORT glas vatten och en kopp kaffe efteråt. Lunchen avslutades med en cigg och nu sitter jag här välklädd och proper och jobbar igen
Ett tillägg till mitt tidigare inlägg: Har ni testat att jaga ett föl i högklackat????????
Jag tyckte kombinationen av att börja så tidigt på morgonen och ha uniform samtidigt som du jobbade inom vården lät konstigt, fick inte ihop det riktigt . Inom vården går åtminstonde inte en annan omkring i uniform