Häftigaste brandvarnaren...vill ha...

Rie

Trådstartare
Får inte in bild, så googla på Chick-a-Dee och brandvarnare.
Visst är den härlig?
Priset är inte lika härligt, dock...
Men när man tänker på vad kvittret kan rädda så kanske den är värd sitt pris ändå.

Sv: Häftigaste brandvarnaren...vill ha...

Hallå eller!

~500 spänn är väl inte speciellt dyrt om det är något man vill ha?

Hade det varit en nolla till hade jag hållit med dig.

Hahaha den var jättesöt ju!
Dock är 400-500kr inte så farligt tycker jag :)

Då det är länge sedan vi köpte brandvarnare så har jag ingen koll på pris, men jag kikade vidare nu och de där man snäpper fast (smart!) på lampan ligger ju i ungefär samma prisklass.

Såg i senaste Råd och Rön att just de där som knäpps fast på sladdar har fått dåligt säkerhetsbetyg eftersom de är okänsliga från vissa riktningar. De skulle visst göras om om man tror på vad tillverkaren säger.

Då det är länge sedan vi köpte brandvarnare så har jag ingen koll på pris, men jag kikade vidare nu och de där man snäpper fast (smart!) på lampan ligger ju i ungefär samma prisklass.

Det är bättre att ha brandvarnare som sitter i taket eftersom de reagerar tidigare på brand :)

Nu har jag ju inte tänkt plocka bort de brandvarnare vi redan har, så det skulle i så fall bli ett komplement.
Har de fått dåligt betyg i test så kanske man ska välja någon annan.

Åhhh - den där är så kitchigt söt-ful att jag måste bara ha en :love:

Men som du Rie är inne på så är den nog bara ett komplement, inget att "lita" på. Men det spelar väl ingen roll...:angel:
Jag ska ha min i sovrummet - vart ska du ha din?

Får inte in bild, så googla på Chick-a-Dee och brandvarnare.
Visst är den härlig?
Priset är inte lika härligt, dock...
Men när man tänker på vad kvittret kan rädda så kanske den är värd sitt pris ändå.

Chick_a_dee_600px.jpg

När vi ändå talar brandvarnare: Är det någon som vet vad ett system med talande brandvarnare kostar? Ni vet dom där som görs reklam för i tv.

Liknande trådar

Samhälle Jag har haft mycket i huvudet på sistone, och en sak jag tänkt mycket på är normaliserandet av sociala medier. Framför allt av min...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 888
Senast: MiniLi
·
Samhälle Idag när jag var på Lidl och handlade efter jobbet så frågade kassörskan alla som handlat om de ville skänka 10 kr till barncancerfonden...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
7 704
Senast: Skjøldur
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 282
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 885
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar