Oj, här uppdateras dåligt.
Nirre har gått på lite för kraftigt bete i år igen och är en köttbulle
(att jag inte lärde mig förra året...). Nästa år blir det antingen att jag skaffar ett till lika lättfött sällskap och gör två mindre hagar hemma hos mig som dom får växelbeta. Annars får det blir gräsreducerare, för det här känns inte så nyttigt...
Annars så håller vi igång för fulla muggar oftast 6dagar/v (jag vet, det syns inte förutom på hennes skor som slits ner
) a la skogsmullestajl och så har vi nu regelbunden dressyrträning igen en gång/v. Blev lite oregelbundet i somras. Klippas ska hon göras snart också, efters
Oj, här uppdateras dåligt.
Nirre har gått på lite för kraftigt bete i år igen och är en köttbulle
(att jag inte lärde mig förra året...). Nästa år blir det antingen att jag skaffar ett till lika lättfött sällskap och gör två mindre hagar hemma hos mig som dom får växelbeta. Annars får det blir gräsreducerare, för det här känns inte så nyttigt...
Annars så håller vi igång för fulla muggar oftast 6dagar/v (jag vet, det syns inte förutom på hennes skor som slits ner
) a la skogsmullestajl och så har vi nu regelbunden dressyrträning igen en gång/v. Blev lite oregelbundet i somras. Klippas ska hon göras snart också, eftersom vi håller igång så pass och köttbullen dryper av svett efter ridturerna.
The meatballs dagsform *skäms lite*
Och Köttbullen i nya Ps tränset
I somras
om vi håller igång så pass och köttbullen dryper av svett efter ridturerna.
The meatballs dagsform *skäms lite*
Och Köttbullen i nya Ps tränset
I somras