Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, men usch... Beklagar verkligen....Nirre är borta nu .
Gick bra ett tag, men sen börja hon bli snubblig och kändes ofräsch. Åkte in med henne och det var såklart knäna igen. Veterinären trodde inte på att behandla igen så jag valde att ta bort henne.
Nirre är borta nu .
Gick bra ett tag, men sen börja hon bli snubblig och kändes ofräsch. Åkte in med henne och det var såklart knäna igen. Veterinären trodde inte på att behandla igen så jag valde att ta bort henne.
Jag har också räddat en liten haflingerkille från slakt, kommer till mig i början på november tror jag
Vad kul!
Var kommer din ifrån?
Min kommer i slutet av oktober, från Elisa's förmedling.
Hej alla! Då jag varken bor i Sverige eller har något med haflingerhästar att göra, frågar jag här. Min syster (som bor i Sverige ) funderar på att köpa en haflinger. Jag är själv fjordhästägare och när jag letade efter min häst gick jag via rasförbundet för att hitta uppfödare. Därtill finns det en stor facebookgrupp kring fjordhästen, där de flesta uppfödare är med. "Vi" har ju fjordhäst-SM (dressyr, hopp, bruksridning, körning) - har "ni" något motsvarande? Har ni köpt era hästar direkt från uppfödare? Finns det en bra facebookgrupp jag kan skicka min syrra till? Hittar bara tyska grupper när jag söker själv.
Tack på förhand!
Jag har också räddat en liten haflingerkille från slakt, kommer till mig i början på november tror jag
Hej alla haflinger-frälsta.
hoppas jag inte får skit nu men jag har just räddat ett föl från slakt och väntar på att hon ska komma till mig, så det vore himla kul att lära känna andra med flingor och kanske få lite hjälp med info om hästarna bakom henne.
Hur har det gått?