Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Är i vecka 36 nu. Bara fyra veckor kvar! Hur ska man hinna allt??

paula0708b.jpg

Dags för en ny bild från mej nu.... Visst syns det nu? Klarar jag inträdesprovet till "jag ser gravid ut-klubben"?
V 22...

*kl*
Min mage alldeles nyss och jag är i v. 39+3 så jag ska ha SNART. :)

Ursäkta mitt slafsiga utseende men jag har varit staketryttare och hästskötare ikväll och har inte hunnit i badkaret ännu... :crazy:

Får ni göra UL nu? Vad orättvist... Är det obligatoriskt hos er eller?

Här får vi inte göra några fler UL, så länge allt ser ut & verkar vara bra...
Jag fick göra ett extra i v. 27 då moderkakan låg långt ner på det första. Men man ser mycket sämre på det andra - det är väl antagligen mindre utrymme eller nå't för jag tycker det var grumligare och svårare att se vad allt var.

Japp, gick ner 40 kg innan jag blev gravid. :) Skulle eg ner ca 15 kg till, man hann inte det förrän jag plussade. Får ta det sedan då bebben tittat ut. :)

Spännande att det börjar dra ihop sig för dig. Du lär ju få din närsomhelst. :love:

Gud va bra gjort! Grattis!

Ja, jag hade hoppats att den skulle komma nu i helgen men än så länge är det lugnt. :)

/Camilla

*KL*

Missade en dag men det beror på om man går efter FL eller min BM.
Så antingen v.32 eller 31 fulla veckor.

phph7qknr.jpg

Hormonranden sluter mellan brösten

phpowilla.jpg

63 dagar kvar :banana:

*kl*

åh vad jag blir avundsjuk! jag vill också vara gravid igen. Men min gosse är snart 1 år gammal. Inte klokt vad tiden rusar iväg!

Lägger upp några bilder på min lilla mage som äntligen vågat visa sig lite :)

V. 24
Lite put från sidan:

14167083.jpg

Framifrån:
14167082.jpg

Med kläder:
14167081.jpg

Usch va jobbigt att bara vänta... å jag sm "räknat" me att få tidigare efterssom mina döttrar kom tidigt, får väll bli igångsatt 3 veckor ef BF...:devil:

KL

Magen i vecka 33 (32+2)

Med kläder, alldeles nya från HM. :) (Birk ville vara med)

magen026.jpg

Utan kläder, magen ser mycket större ut utan kläder

magen022.jpg

Sluta väx! :mad:

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 621
Senast: MML
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
28
· Visningar
1 895
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 035
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 261
Senast: feresia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar