Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Japp, känns som man ätit 30 pizzor sen direkt försöker springa flera mil.

Jag hade också så en period, fick trava, sakta av, trava igen. Men det försvann sen och de gånger jag red i v.29 märkets ingenting. Innan tycker jag det vart lite obehaglt oxå för bebisen skumpade runt i magen ;) Sen kom sammandragningarna och sen blev det normalt igen.

Ok suvve så det är bara att försöka igen då? Man kan inte skaka loss babsen från moderkakan eller så? ;)

30 pizzor känns det som jag ätit ändå, vad jag än äter. Jag tror min bebis ligger inuti min magsäck!

Vid för hårda stötar kan ju moderkakan lossna, men jag tror det krävs mer än lättridning för att det skall hända, som en kraftig bilolycka t.ex.

hur e de om du står upp i traven då? får du sammandragningar då me?

Idag har jag upptäckt att jag inte kan trava mer. :( Det känns som håll och är inte speciellt bekvämt. Är det typ sammandragningar då? Är 20 v gången idag. Får väl skritta och galoppera istället!

Jag är i v.22 och kan inte sitta ner i traven längre.
Det går bra att rida lätt i korta stigbyglar samt att stå upp i både trav och galopp.

Men jag känner att det kommer bli mycket skrittande framöver!
Jag har dock en gammal skogsmulle så det är inget han lider av! :)

Näe och galoppen var det inga problem med. Men det kom direkt när jag började trava. Man kan ju inte jobba dem så mycket i lättsits i trav typ.
Men det är lugnt för min del också, vi har en massa berg och all tid i världen, skritta är ju också bra hehe.

Ær i v 15 nu och en liten mage syns nog allt men med klæder på ser jag fortfarande platt och ogravid ut. :p

image-upload-102-774227.jpg

Uh, får väl slänga in en bild på mig nu med då. Känns som om att magen borde ha växt färdigt nu.. Vecka 31..

14augusti324.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 621
Senast: MML
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
28
· Visningar
1 895
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 035
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 261
Senast: feresia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar