Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Hade du? Vad bra, då kanske jag inte är helt onormal? Kanske skönt på ett sätt att ha en liten mage, den hinner väl växa till sej tills den ska ploppa ut ;)

Mamma gick bara upp 7 kg så är det ärftligt får jag väl en söt liten mage. Skönt om man kan rida ett tag till ju!

*kl*

suck va bebissjuk man blir av att följa denna tråden!
vill oxå bli grav igen, har en 5årig son och hade en jättehemsk grav, låg på sjukhuset i 7 mån.. jättekul. men ja fick en supergo pojk! :)
sen haft två x grav på 1 år så nu vet ja inte om ja vågar bli grav igen.. :( blir det fel nästa gång så e de kört :cry:

Jag har inte så stor mage för att vara i vecka 31 (30+1) Så det är väldigt olika!

Men jag gillar din mage, och du kommer vara tacksam att du inte har ett stort åbäke att släpa omkring med sen! :D

Mamma gick bara upp 7 kg så är det ärftligt får jag väl en söt liten mage. Skönt om man kan rida ett tag till ju!

Äsch kolla in min senaste bild, jag red samma dag som bilden är tagen, i mina vanliga ridbyxor, bara att vika ner de i midjan ;) Hade det inte vart så att kroppen säger ifrån, hade jag ridit varenda dag :love:

Jag är mest nyfiken på om det är din hål du håller under armhålan, och hur i hela fridens dar du lyckas göra så? :o

Häl???

Nä möjligtvis min hand.... haha på vilket kort är det?

Ridbyxorna får jag inte på längre, de är så höga i midjan allihop. Viker jag ner blir det för tajt ändå. Men jag har ett par där dragkedjan är trasig, tänkte sy om till mammaridbyxor! Fast det var ändå lite obekvämt igår i traven, fast det var kanske för att jag inte ridit på länge. Och så red vi i bergen och hästen var lite lat så det var inte världens lättaste. Galoppen gick bättre!

Här kommer min mage igen, det var ju ett tag sen sist!

Vecka 30 (29+2)
vecka30.jpg

Vecka 31 (30+2)

vecka31.jpg

jaha! Jag tyckte väl det lät konstigt med hälen ;)

Handen är inga probs alls och jag är inte ens speciellt vig.

Jolanta: Vilken fin mage, så lagom! (Eller det tycker jag iaf, som inte har nån än hehe)

Jag tycker också att den är lagom! :) Kan ju röra mig nästan som vanligt (förutom när jag ska plocka upp grejer som jag tappat):D

Jag kan bita mej i hälen också! Vill ni se? :D

Idag har jag upptäckt att jag inte kan trava mer. :( Det känns som håll och är inte speciellt bekvämt. Är det typ sammandragningar då? Är 20 v gången idag. Får väl skritta och galoppera istället!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 635
Senast: MML
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
28
· Visningar
1 899
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 035
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 271
Senast: feresia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Söker hane för avel - Bichon