Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Tack så mycket. :)

Att jag væger så lite beror nog på att jag flyttat till Norge dær jag inte har råd (eller jag ær før snål før) att æta ute så jag æter bara hemlagad, nyttig mat. Sen bor jag uppe i norr dær vara i naturen ær det enda som finns att gøra så det blir en vældigt massa fjællvandring + ett jobb dær man rør sig precis hela dagarna. Så jag har inte varit så væltrænad som jag ær nu på många år. :D

Men om en månad flyttar jag hem... Då blir det pizza, hamburgare och sånt jag inte ætit sen jag flyttade hit. :d

Grattis till bebisen! :D

Tarmarna kan svullna, och därför ser magen större ut, även fast bebisen är pytteliten och ligger nere i bäckenet!

Har du varit på inskrivning än?

:rofl: Herregud. Sambon, som är lite skadeglad ibland, låg och vred sig av skratt vid tanken på att bebis kommer att sparka på kissblåsan. Han fnittrar redan åt mig när jag springer iväg mitt i natten.
Men när bebis börjar sparka kommer jag att vara hemma i Sverige med toaletten bekväma 4 meter från sängen ungefär. :D

sambon här tyckte oxå det var jätte kul :devil::devil:
Bara att slå tebax man fååååår!! *nickar bestämt*

*kl*

Jag ville så gärna visa min mage, nu äntligen har den börjat synas! I morse tror jag ungen stod rätt upp i magen för den var jättestor! Tyvärr är jag i Sverige at the moment så ni får vänta två veckor tills jag kommer hem till min egen dator!

*KL*

vecka 23..:D

20682_1185806024.jpg

Tackar.

Dessvärre verkar han/hon trivas alldeles ypperligt där inne. Har inga känningar alls på att bäbisen planerar att komma ut innan jul...:crazy:

har precis gått in i 9 månan. förvärka känner jag av någon gång i veckan. min mage är inte så värst stor, vissa blir förvånade att få höra att det är 4 veckor kvar...min sambo tycker den inte är så stor i jämfört med vissa(många) andra han har sett. jag är ganska glad att den inte är enorm som ett hus men börjar ju undra om de blir en liten bebis. flicka kanske? sambon tror på en pojke...."flickor är så jobbiga" haha

Min mage var väldigt liten tills det var 3 veckor kvar. Då växte den med rekordhastighet. Så man ska inte ropa hej förrän man är över bäcken ;)

Lycka till nu på sluttampen.

Höhö, kan jag tro det. Varm, mjukt och gott och allt serverat inne i magen... Låter faktiskt inte så dumt alls;)

Ne, men h*n kommer nog när den är redo:)

Massa bilder vill vi se sen!

Min sladd till kameran är borta, men så fort jag hittar den så kommer en ny bild.

Idag gick jag in i vecka 30!

Var hos BM i onsdags SF måttet 27 cm, hjärtslag 142.

Nu har dessutom mitt blodvärde blivit mkt bättre! :banana:

*knapplån*

Slängde ihop en bild i datorn, blir lite dålig kvalité bara när man laddar upp på familjeliv.

phpsfydkk.jpg

Är 23 veckor och 5 dagar mellan bilderna togs!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 194
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 296
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 141
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel