Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Vissa har lite segare vad tusan ska jag kalla det flytning(?) i slidan som gör dte svårt för spermier att tränga igenom och befrukta ägget. Hostmedicin är slemmlösande och gör dte lättare!

Tack tack till er båda! Ska låta lite lagom mallig å säga att jag börjar bli riktigt nöjd med den själv:rofl: Men jag har haft en mönster graviditet och kunnat äta och röra mej normalt och då e det klart de blir skillnad mot om man har foglossning å inte kan röra sej: går upp en massa i vikt... Jag såg ut som en strandad blåval med mitt första barn så ja passar på å njuta nu:angel:

Har knappt sett gravid ut, men nu fick jag mage på bara någon vecka (till bröllopsgästernas stora förtjusning) :). Är i vecka 31..

brollop.jpg

Här är min mage, 26 fulla veckor!

Har gått upp 7,3 kg, SF-måttet låg på 25 cm och hjärtljuden 140 slag.

phpfkwcb1.jpg

Någon imponerande bebismage kan jag inte bjuda på. Men det ligger en bebis och kosar sig där inne sen 11 veckor. :D :love:

image-upload-73-761261.jpg

Tack så mycket. :D
Jag är världens gladaste och mest förväntansfulla just nu. :D
fast jag längtar hem.Med gravidblåsan är det inte skoj att inte ha någon toalett i huset där man bor så att man måste klä på sig och gå till en annan byggnad ungefär 3-4 gånger varje natt. :devil:

Med gravidblåsan är det inte skoj att inte ha någon toalett i huset där man bor så att man måste klä på sig och gå till en annan byggnad ungefär 3-4 gånger varje natt. :devil:

hehe, vänta bara
Sista veckorna så får du nog ha en potta brevid sängen för när bebis skickar iväg en stjärnsmäll rätt på blåsan så vill det till att hinna ta på sig kläder och springa iväg ;):D

:rofl: Herregud. Sambon, som är lite skadeglad ibland, låg och vred sig av skratt vid tanken på att bebis kommer att sparka på kissblåsan. Han fnittrar redan åt mig när jag springer iväg mitt i natten.
Men när bebis börjar sparka kommer jag att vara hemma i Sverige med toaletten bekväma 4 meter från sängen ungefär. :D

så nu vågar du använda ditt riktiga användarnamn=) Säger grattis här åxå=)

:rofl: Herregud. Sambon, som är lite skadeglad ibland, låg och vred sig av skratt vid tanken på att bebis kommer att sparka på kissblåsan. Han fnittrar redan åt mig när jag springer iväg mitt i natten.
Men när bebis börjar sparka kommer jag att vara hemma i Sverige med toaletten bekväma 4 meter från sängen ungefär. :D

Min sambo tycker det är askul när vår bebis får in kanonträffar typ på mina revben eller någon annanstans där det gör ont.

Sitter vi t.ex i soffan och jag äter äpple och får en regäl smäll på revbenet:
"Haha, där fick du för du är så elak och mata den med äpple"

:rofl: Ja dessa karlar. Tur dom är söta. :D

Idag känner jag mig som ett vandrande åskmoln dock. Jag är leds på att bo här i ödemarken, inte ha några vänner, graviditetshormoner som sprutar ur öronen och till råga på allt så fryser man precis heela tiden.
Och så är jag så sjuuuukt leds på att bo hemma hos andra. Aldrig få gjöra precis vad man vill och känner för utan att ta hänsyn till den som faktiskt äger huset man delar.

Morr.

Sverige sverige. Hemlängtan gör en onekligen patritisk. :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 194
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 296
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 141
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar