Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

:rofl: Ja dessa karlar. Tur dom är söta. :D

Idag känner jag mig som ett vandrande åskmoln dock. Jag är leds på att bo här i ödemarken, inte ha några vänner, graviditetshormoner som sprutar ur öronen och till råga på allt så fryser man precis heela tiden.
Och så är jag så sjuuuukt leds på att bo hemma hos andra. Aldrig få gjöra precis vad man vill och känner för utan att ta hänsyn till den som faktiskt äger huset man delar.
Morr.

Sverige sverige. Hemlängtan gör en onekligen patritisk. :rofl:

Vet precis hur du känner dig. Vi har bott hemma hos mina föräldrar sedan maj/juni förra året.
Men senast den 13 aug går flyttlasset till vårat nya EGNA hus :banana::bump::banana::bump::banana::bump::bow:

(sedan är jag såklart jättetacksam för att vi fick chansen/möjligheten att bo här så att vi kunde spara ihop pengar till huslån)

Grattis! Jag förstår att det måste kännas jätteskönt!
Vad härligt med eget hus. Jag och sambon har ju fått konstatera nu att snart är våran älskade lägenhet för liten. :(
Till en början går det ju bra, då ska bebis ändå sova i vårat sovrum. Men vi vill nog inte dela sovrum för evigt. :angel:

Har en lite bättre bild på magen nu som inte är fotad med mobil.

SNV32660.jpg

vilken snygg kropp du har!:idea:

Nej alltså av någon anledning känns det inte som att jag vill det. :angel: Och frågan är om tonåringen vill dela sovrum med mamma och pappa. :devil:

*kl*

Helt skumt att man plötsligt inte ska lägga upp bilder här längre, varje gång jag ser tråden tänker jag "Åh, snart dags för en ny magbild! Eller... -kanske visst inte :o"

Jag glömmer liksom bort att jag inte tillhör den här tråden längre.

Om jag nu inte kan lägga upp bilder på min eftermage förstås, det blir liksom baklängesmagbilder, ni får se den krympa :idea:(förhoppningsvis :angel:)

*kl*

Nu börjar det se ut som om jag gjort nåt mer än bara ätit för mycket bullar. ;) (Vilket jag iof har..)

Är i vecka 19 nu.

phpzqciyl.jpg

Åh nemen. Jag længtar tills jag har sån mage. :love: Så fint med liten bebismage.

Sjælv æter jag alldeles før mycket bullar. 11 stycken de två senaste dagarna. :angel: :o
Jag måste ju hjælpa bebismagen lite på traven. :angel:

Upp i vikt går jag inte, men magen væxer. :love: Hoppas nu bara att det inte BARA beror på alla bullar. :angel:
Men nær sværmor bakat bullar har man rætt att frossa i alla fall 2 dagar. ;)

Jag tycker att baklængestråden vore nåt. Kanske en hjælp før alla att gemensamt jobba bort sin "baby weight". ;)

Jag har blivit en riktig gottegris nu och värre är det med semester :crazy:
Men jag ska försöka skärpa till mig sen, dumt att äta upp sig lite väl många onödiga kilon.

Jag sæger också så. Dessværre ær det lættare att sæga så æn att leva efter den novisen. :angel:
Men eftersom att jag gått ner 5 kg (sakta på væg upp nu dock) sen jag blev gravid tænker jag att jag får vræka i mig godsaker. Jag ær ju så nedrans hungrig heela tiden. :d

Jag började också med att gå ner så jag tyckte inte det var så farligt att äta, men nu har jag gått upp det jag gick ner plus ytterligare 6 kg.. så godis kanske inte är helt ok, men än så länge är det ingen fara.

Usch jag är både tjock, har gått upp i vikt och fått ett minus på stickan idag så jag kan inte skylla på nåt! Men, det kan ju kanske bli ett plus nästa vecka...

Och jag är så dålig på att uppdatera min mage.. :angel:

Här är dock ett kort från igår kväll, sambons o hans kompis 30-årsfest och jag orkade hålla mej vaken till 03!! (tur att det fanns en soffa i lokalen där jag kunde lägga min värkande kropp o ändå vara med i festen :) , alla var sååå förstående o tyckte jag hade så fin mage :love:)

Ordnade maten till 35pers o var chef i köket, fick många lovord om både pajerna o hembakta brödet *stolt*. Det var värt allt slit o värkande höfter, pinande ischias, fruktansvärt onda fötter o total trötthet, jag hade jätteskoj!:)

Nog om det, här är magen, sista dan på v34, fortfarande på ca 6-7 kg upp, gungar lite på vikten där, men bäbis växer som den ska!

SUC53328ndrad.jpg

Sambon fick en bebismössa i present varpå slipsen åkte av o mössan bars stolt runt på skjortan resten av kvällen!:D

SUC53381ndrad.jpg

En vecka senare sen førra bilderna och det har hænt massor (!) med magen. Nu funderar jag på om det ær 10 små dær inne? :rofl:

Imorse såg magen ut såhær.

image-upload-65-764048.jpg

Dock ingen spænd fin bebismage hær. IRL ser det bara ut som att jag ætit før många bullar. :devil:
Ligger nu på 47,5 kg, så sakta men sækert går jag upp i vikt igen. :bow:

Ja du har fin kropp. Fy 17 jag väger nästan 2 gånger dig! Helt sjukt.:eek:

Fattar inte hur jag lyckats gå upp så mkt som ca 10 kg under ett år då jag ätit likadant och vägt samma i flera år tidigare.

Ok, förlåt.. detta ska inte bli en vikttråd, men är så avis på allas bebismagar. Skulle ju vara skönt att lyckas gå ner innan man blir med barn men känns som jag testat allt. Sen om jag nu skulle vara gravid så får det gärna vara så.;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 194
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 296
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 141
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar