Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Grattis!!

aj aj... :(

meen, nu vann han igen, joe tribute!!! i sulkylopp, putsade sitt rek m flera sek!!!:bump: :banana: 3st 1or i raden!!!

Grattis allihopa till era fina placeringar...:bump: :bump:

Det var länge sen jag var inne så tänkte skriva hur det gått för mina pållar..

Joker och Japanesen startade 29/6 på Örebro placeringarna vart 5:a med galopp resp. 3:a

Joker startade 7/7 på Halmstad och kom 3:a trodde på bättre placering men han gjorde det ok..

Nu blir det inte fler starter i Hultmans regi utan vi flyttar hästarna den 20 juli till Rainer Björkroth

Han verkar ha fått form i stallet nu, så det kan vara ett bra beslut!

Grattis Djurjouren till Jontes seger och Hannahs andraplats! :bump: :bump: :) (skickar några grattiskramar till pållarna med)
Stall i form! :banana:

Joker kom trea efter en super insats i dödens på Eskilstuna den 5 september efter att ha varit borta lite över en månad..
Första 500 gick 10.6
1000 gick 14,8
och sluttiden vart 14,6 aK

*knapprån*

Grattis ghost till kusk, tränar och ägarsegern med Wild Water!

(Visst är det bra att man nu kan skriva samma glada inlägg en gång till.......) ;-)

*kl*

Jag grattar alla som jag inte grattat förut :bump:

Å Grattis till tredjeplatsen till Oki idag också :bow:

Är halvfoder värd på en skimmel travare!

Hej! jag har en varmblod vaack på 13 år, han går inte längre på travet utan rida vanligt. e.Rapido (US) U.Flexoprinta :D vet du något om han mer änn jag skriv då! :D HAN ÄR EN UNDERBAR HÄST! (L)

Red Mile skrev:
*knapprån*

Grattis ghost till kusk, tränar och ägarsegern med Wild Water!

(Visst är det bra att man nu kan skriva samma glada inlägg en gång till.......) ;-)

Utan smileys fortfarande ser jag... ;)

Tack igen, första gången JAG är omnämnd som kusk bland notiserna i hemmaprogrammet. :D :banana: :banana: :banana:

Jag hoppas att det inte blir den sista! :idea:

Och så GRATTIS till tredjeplatsen oki!:bump: :bump: :bump:

Senast ändrad:

:o Vad menar du med det :D ... :-)
Vet du inte att det är ditt jobb att kontrollera så att den nervösa tränaren selar ordentligt :angel: :D

Tack alla, jag är JÄTTEGLAD!!!!:bump:

Exakt, det var då jag kom på din förträfflighet som utselningskontrollant.
Jag tog givetvis för givet att Hannah fick samma professionella kontroll :D :p

Håll i hatten när "bukehästarna" är ute på banan ....
GRATTIS Djurjouren :banana: :bow: :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 344
Senast: Lady_S
·
Utrustning Har beställt ett till regntäcke lite panik då det ska regna i dagar, och inser nu när det är på väg att det är t-spänne fram på täcket...
Svar
6
· Visningar
511
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 459
Senast: Thaliaste
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 277
Senast: Shpongle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar