Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Grattis!!

Grattis Cämela, Peak och sist men inte minst Ina 79 :banana: :banana: :banana:

Kul kul med så bra bukeprestationer :D :bow:

Oj, tack så mycket alla!!!
Skäms bara för att jag själv varit så dålig på att gratta er andra...
Så jag passar på att ta igen det här, Grattis till alla det går bra för, och till alla som fortfarande väntar...kämpa på!

Ghost: Ja resan hem gick lätt med två vinster och en andra plats i bagaget, men som alltid så kan man reta sig på nått, det var ju såå när 100% segrar :D

Han kom väl på att han gick med ridhäst-huvudlag sista metern? ;)

En travhäst kan inte stava till Stübben... :rofl: :rofl:

*kl*

Grattis Humelibumlan till dagens seger för Decet Et Dolor! :bump: :banana: :bump:

Jag hakar givetvis på...

Grattis Humelibumlan och Decet Et Dolor...:banana: :banana: :banana:

Och lsz till lite sköna uppfödarpremier under dagen... ;)

*knapp* GRATTIS HUMLAN!!!!!

och giffan med!!!!

och ina!!! mycket grattis det är kul! buke tar över travsverige. eller utsäkta...buke >ÄR travsverige!

giffan skrev:
Och ett litet grattis till min Purple Street som va 2:a i söndags på Linde!

Nej, inget litet utan ett STORT grattis till 2:a platsen.......och grattis även till Djurjourens seger igår :bow:

*kl*

Oj, nu blev det mycket här....
GRATTIS till HUmlan, 10 ggr blev fin ränta!

Grattis Djurjouren!!

Grattis Giffan!!

Och sist men inte minst GRATTIS Lexi och hennes två pållar!!:bow: (Fast eg. borde jag vara en snål Gangsing och inte gratta, det kostade mig 18 000 att din pålle kom så bra :p)

Ghost: Nu ska du inte vara sådan, det är inte många träns som är med och tjänar pengar inte :p

*knapplån*

Grattis cämela till andra raka segern för Inbyflickan! :bump:
Delad glädje är dubbel glädje, hoppas att det gäller delad seger också! :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 344
Senast: Lady_S
·
Utrustning Har beställt ett till regntäcke lite panik då det ska regna i dagar, och inser nu när det är på väg att det är t-spänne fram på täcket...
Svar
6
· Visningar
511
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 466
Senast: Thaliaste
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 277
Senast: Shpongle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V