Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Grattis!!

Grattis misscocacola till montévinsten idag med samshing vision!!!

Å, tack allihop. Det var faktiskt riktigt roligt, med tanke på de två starterna före de här då han tokbromsat 5-600 kvar. :crazy:

Kan ju passa på att gratta Lie och misscocacola :banana: :banana:

tack så jättemkt :bow: jo jag var inte på plats men han har nog börjat funka bra som montéhäst nu med en andraplats å en förstaplats i bagaget sen han kom till skolan :D
kometen har en viss förmåga att få ordning på montéhästarna (vi har t ex andy s.g. på skolan, en av sveriges vinstrikaste montéhästar) :bow: :banana:

grattis förresten till alla andra, de verkar ju gå görbra för er me V75-vinster å allt :bow: :D :bump:

*knapprån*

Grattis MONSIEUR DE MAI till kvällens seger på Axevalla! :bump:

Tack så mycket alla! :) :bump: :love:

Äntligen fick han vinna! :) Jag åkte faktiskt dit, 70 långa mil blev resan, men det var det ju så klart värt!

Hemresan tog 5 timmar i totalt mörker och massor av regn, det var väldigt jobbigt, men hjärtat var glatt :)

grattis Monsieur de Mai för segern på axevalla :) :bump: .. såg att han hade vunnit men har inte hunnit skriva förän nu :crazy:

*knapprån*

Grattis martha till Friendly Kisses andraplats på Årjäng idag! :bump: :banana: :bump:

grattis martha för andraplatsen på årjäng med friendly kisses :) :bump:

Tackar :D

Först var jag faktiskt inte så nöjd, för hon hamnade tredje inner för st sen hamna rygg ledaren, när dom svänger in på upploppet får hon luckan och är klar tvåa men tappar flera längder på upploppet och klarade 2:a platsen med en hårsmån...Nu fick jag "förklaringen" hon gick med fast huva o bomull i öronen och var jättedövad för att inte hoppa :eek:

Hon är kanske ingen stjärna, men vi är glada för att hon var tvåa iallafall :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 344
Senast: Lady_S
·
Utrustning Har beställt ett till regntäcke lite panik då det ska regna i dagar, och inser nu när det är på väg att det är t-spänne fram på täcket...
Svar
6
· Visningar
511
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 457
Senast: Thaliaste
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 277
Senast: Shpongle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18