Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Grattis!!

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!

Jag hajade till när jag läste hennes namn i Sydsvenskan må du tro! Hurra hurra hurra! Får man bjuda dig på en segerfika snart? :)

ska lægga det på minnet till næsta gång... om det blir det loppet du funderade på lær du ju behøva en kontrollant... ;)

*KL*

Visst var det nån här inne som äger JOKER ????

GRATTIS isåfall till segen i dag på Lunchtravet :bump: :bump: :bump:

Jaaaaaaa! Grattis Japanesen till Jokers lunchseger! Smakade mumma antar jag? :bump:

Ett stort GRATTIS till Djurjouren, Monsieur de Mai, Pämmi och Japanesen

Ohh tack så hemskt mycket allihopa.. :) :)

Han var så duktig sänkte sitt rekord med 0.8 sekunder i sin andra start efter vila!!! :banana:

frigge grattis till 3.e platsen på boden igår! gud vilken dålig bana det var igår :( det var bra gjort

*knapplån*

Grattis lie till My Gentlemans V75-seger idag! Vilken raketavslutning! :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 344
Senast: Lady_S
·
Utrustning Har beställt ett till regntäcke lite panik då det ska regna i dagar, och inser nu när det är på väg att det är t-spänne fram på täcket...
Svar
6
· Visningar
511
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 457
Senast: Thaliaste
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 277
Senast: Shpongle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18