Glossybox!

Sv: Glossybox!

Jag är sugen igen, om jag klarar uppkörningen kanske en liten prenumeration skulle sitta fint. Eller en ny plånbok... hm...
 
Sv: Glossybox!

*knapplån*

Ni som fick servetterna i senaste lådan, har ni testat dem? Jag vågar inte efter alla recensioner om att den ger utslag...
 
Sv: Glossybox!

kl

Funderar på att ge en prenum. på glossybox till min kusin i studentpresent. Kan det vara ngt tro?
Men nu när jag läst om det blir jag ju sugen på en själv hehe. Är jättedålig på att köpa "skönhetsprodukter", köper bara det jag verkligen behöver annars. Lite för snål tror jag ;)
 
Sv: Glossybox!

*knapplån*

Ni som fick servetterna i senaste lådan, har ni testat dem? Jag vågar inte efter alla recensioner om att den ger utslag...

Efter att ha läst några här i tråden som inte hade fått problem, så började jag använda dom i veckan. Har inte märkt av några problem alls utan gillar dom!
Men det kan ju ha varit någon batch som blivit felaktig, men tror inte CSS har sett något sånt samband än.
Jag har A3 13 011, vad jag har sett på GBs facebook så har några med B3 13 016 reagerat, men även sådana som inte reagerat.
 
Senast ändrad:
Sv: Glossybox!

*knapplån*

Ni som fick servetterna i senaste lådan, har ni testat dem? Jag vågar inte efter alla recensioner om att den ger utslag...

Är man osäker på en produkt ska man testa i armvecket först, och vänta ett antal timmar, får man ingen reaktion så är det i regel ingen fara att använda i ansiktet. Dock ska man alltid oavsett vad det står på såna här produkter alltid vara försiktig med att använda preparat på den tunnaste huden runt ögonen.
 
Sv: Glossybox!

*knapplån*

Ni som fick servetterna i senaste lådan, har ni testat dem? Jag vågar inte efter alla recensioner om att den ger utslag...

Jag har och är jättenöjd. Min hy har inte varit så len och mjuk på många herrans år som efter att jag provade dessa.
 
Sv: Glossybox!

Ni som har Glossybox - händer det att Glossybox ringer upp er?

I gårkväll hade ena dottern ett missat samtal - från glossybox. Vad jag vet uppgav jag inget mobilnummer när jag beställde prenumerationen, och jag står ju för döttrarnas abonnemang. Nu har jag ju köpt den här prenumerationen i lönndom till den andra dottern - jag är rädd att de ska ringa upp henne och sabba min present! :mad:
 
Sv: Glossybox!

De har inte ringt igen så jag låter det vara så. Inga konstigheter på 'min sida' på kontot iallafall. Och inget mail - vilket de borde skicka på i första hand kan jag tycka. :)

När i månaden brukar boxen komma?
 
Sv: Glossybox!

Slutet. Tror den kommer skickas i slutet av denna veckan, så de flesta lär få den nästa vecka. :)
 
Sv: Glossybox!

Tycker jag att du är värd! :)

Sorbe: Jag får inga utslag eller något. Tycker att de "bränner" lite lätt, eller vad man ska säga, men inte mer än med några andra servetter jag provat.
 
Sv: Glossybox!

Ah, så bra!

Och hörrni, är det så att det levereras i någon fin låda eller är det bara en illusion av produktnamnet?

Edit; glöm det! Jag kollade på fb-sidan och såg att det ju faktiskt är fina lådor/boxar. :)
 
Senast ändrad:
Sv: Glossybox!

Själva boxen är ganska så fin, jag brukar ha mina som vanliga förvaringslådor hemma som står framme, nu mest med reseminnen i. Dessutom är själva produkterna paketerade fint inuti (bra material att spara för egna presenter!).
Februaris box ser lite annorlunda ut, vanligtvis är de enfärgade:
538126_492392274158291_2007988328_n.jpg


De kommer hem i en wellpappkartong.
 
Sv: Glossybox!

Precis perfekt att ge bort som gåva som den är alltså! :) Då ska jag matcha andra paket jag ska ge samtidigt med det där!

Jag tycker detta är en perfekt gåva, jag skulle vilja ha den själv! :)
 
Sv: Glossybox!

Jag tycker detta är en perfekt gåva, jag skulle vilja ha den själv! :)

Håller med om att det är en supergåva!

Nu lanseras även "Manbox" inom kort, kommer till en början att komma ut varannan månad, kanske ett presenttips till någon som har någon herre i sitt liv som gillar hudvård, lukta-gott och hårprodukter?
 
Sv: Glossybox!

Enligt Glossyboxs facebooksida så kommer de börja skicka ut boxarna vecka 9.

Nä, enligt Glossybox facebooksida skickas boxarna ut för leverans v.9 :)
Det brukar innebära att de skickas från dem veckan innan, för jag har oftast min box på tisdagen, eventuellt onsdagen :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Bor i Skåne och upplever att jag är påverkad av min pollenallergi. Är det någon annan som fortfarande märker av sin pollenallergi trots...
Svar
8
· Visningar
343
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Upptäckte igår att det blir väldigt tidigt mörkt, redan vid ca kl 19 börjar det skymma. Så ska inventera reflexförrådet, vet att jag...
Svar
9
· Visningar
524
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 640
Senast: Takire
·
R
Kropp & Själ Hur gör man för att komma över mobilberoende? Vad fungerar? Jag har till och med en app som blockar appar och hemsidor, men när jag är...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 512
Senast: Praeterea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp