Glossybox!

Sv: Glossybox!

Kl

Idag kom min glossybox och jag fick:
Maria nila therapy oil
Lush dream cream
Modelco lip liner
Batiste dry schampoo
Modelco cheek + lip tint

Mycket fin box! Gillar lush så blev glad över den produkten:) Maria nila ska bli kul att prova, har hört bra saker om märket och hårolja har jag varit sugen på att testa. Provat båda modelco-produkterna och jag kommer nog slänga dem. Skräp! Torrschampot ska bli kul att testa!

Vad fick ni och vad tyckte ni om månadens box?:)
 
Sv: Glossybox!

Aha! Fast skönhetsprofilen var ju väldigt allmän och bestod bara av ett par punkter, så det kan väl inte vara så stora variationer, eller?
 
Sv: Glossybox!

Jag fick precis likadant som dig, verkar som 90% fått liknande boxar den här gången.

Batiste torrschampo använder jag redan några gånger i veckan så denna är perfekt att ha med i väskan! :D
LUSH Dream Cream - Jag har preciiis fastnat för LUSH och har stått inne i deras butik i typ tre timmar totalt senaste veckan och bara provat och provat produkter. Dream Cream har de försökt sälja på mig varenda gång men jag är fast vid Body Shops Butter så denna är perfekt att få prova, lite mer än provburkarna! ^^
Maria Nila Therapy Oil har jag för mig att jag fick i någon av mina första boxar, men detta är en annan flaska, mycket mindre men jag tyckte myyycket om oljan kan jag minnas och den luktar gott.
Läppennan har jag redan testat. Ful färg, men passar som fixering under läppstift!

Och så den otroligt stora besvikelsen Cheeks + lips. Jag fick den i nyårsboxen och den produkten SUGER och så fick jag en till! SUCK! :p :grin:
 
Sv: Glossybox!

Vet inte om de ändrat nu, men när jag började prenumerera för ett år sen var det säkert 20 frågor med en väldans massa olika svarsalternativ.
 
Sv: Glossybox!

*knapplån*

Måste säga att deras hemsida är bra, jag funderar på att prenumerera trots att jag inte är ett dugg intresserad av produkterna :D
 
Sv: Glossybox!

Jag älskar lush! Så jag blev glad över produkten eftersom jag tycker dom har för dyr frakt i deras webbshop och ingen butik i närheten.

Ah ska prova läppennan under läppstift nästa gång istället. Bra med tips! Oljan från Maria nila, ska man ha den i torrt hår i topparna? Eller hur kommer den till sin rätta? Är livrädd för att håret ska se fett ut!
 
Sv: Glossybox!

Nä det är oftast en eller två produkter som är annorlunda, ibland har det varit olika färger bara (nagellack och sånt)
 
Sv: Glossybox!

Oljan har du i fuktigt eller torrt hår, bara i topparna brukar jag ha, annars blir det snabbt fett.
Jag brukar handdukstorka mitt hår efter tvätt, borsta det försiktigt och sen hälla lite olja i händerna (det räcker med liiite!) och gnugga händerna mot varann så oljan värms lite och sen dra det i topparna.
 
Sv: Glossybox!

Idag kom min glossybox och jag fick:
Maria nila therapy oil
Lush dream cream
Modelco lip liner
Batiste dry schampoo
Modelco cheek + lip tint

Jag fick min första låda igår! (Blev inspirerad av den här tråden :angel: )
Innehållet var samma som ovan, utöver att Lush dream cream var utbytt mot ett balsam, som jag såklart glömt namnet på.

Har provat Batiste torrschampot innan och varit nöjd, så det var en bra grej. Läppennan tycker jag var bra (även om jag egentligen aldrig använder det annars) och färgen passade bra till min naturliga färg.

Är nyfiken på oljan, känns som något mitt hår kan behöva.
Cheek&Lip tint provade jag lite hastigt, men var inte supernöjd.

Dock, nöjd överlag med första lådan, och det var en väldigt bra "överraskning" i lådan :)
 
Sv: Glossybox!

Väcker sovande tråd!

Ville bara tala om att dotter nu fått två glossyboxar och är väl sisådääär nöjd. Hon gilar konceptet att få prova nya saker, hon älskade maria nila-oljan och liplinern i förra paketet, lådan som kom igår blev kanske inget top noche-gradering på. Sminkbortagningen fick tummen ner, shimmer är inget för henne, ögonskuggan var i rosa - inte hennes färg (men min!) och tandblekningen ganska överflödig på redan kritvita tänder. Även andra dottern har börjat prenumerera, hon väntar sin första låda nu - som alltså inte kom samtidigt som den andra.
Jag måste säga att glossybox har en fantastiskt snabb support, de svarar blixsnabbt och trevligt vid kontakt.

Vi får se hur länge vi prenumeraerar. Än så länge tycker jag att värdet har varit högre än kostnaden, eftersom vi är flera som kan rafsa åt oss det som dissas av andra...:D
 
Sv: Glossybox!

Jag fick min första låda igår! (Blev inspirerad av den här tråden :angel: )
Innehållet var samma som ovan, utöver att Lush dream cream var utbytt mot ett balsam, som jag såklart glömt namnet på.

Har provat Batiste torrschampot innan och varit nöjd, så det var en bra grej. Läppennan tycker jag var bra (även om jag egentligen aldrig använder det annars) och färgen passade bra till min naturliga färg.

Är nyfiken på oljan, känns som något mitt hår kan behöva.
Cheek&Lip tint provade jag lite hastigt, men var inte supernöjd.

Dock, nöjd överlag med första lådan, och det var en väldigt bra "överraskning" i lådan :)

Jag hann aldrig hämta ut förra månadens pga begravningar och nödvändiga resor och annat krafs så jag vet inte vad som händer med min halvårsprenumeration. Väntar på svar från kundservice...

Ska försöka hämta denna månadens imorgon förmiddag :)
 
Sv: Glossybox!

Måste säga att jag är gravt missnöjd med leveranstiden egentligen. Och jag blir bara mer och mer irriterad när jag tänker på det. Pengarna dras från kortet runt den 9:e i månaden, och boxen levereras EN MÅNAD senare. Jag har ännu inte fått box nummer två i prenumerationen - en fick vi i tisdags, i torsdags fick jag sms från posten att den andra var på väg och trodde den skulle komma igår fredag men icke - jag antar att det kommer på måndag. Alltså den 8:e - en månad efter att den blev betald och inne i månaden efter boxens utgivningsmånad. Den heter ju 'marsboxen' men levereras i april. Och påsken var liksom inget spontant som bara kom.
Jag beställd i måndags, den 1 april kläder från england - de levererades igår fredag. Liksom - vad har glossybox för problem? beställer jag från discshop fem i fyra på eftermidagen har jag paketet i lådan dagen efter.
Det är skitdåligt av Glossybox tycker jag, tummen ner!
 
Sv: Glossybox!

När jag var på Ica och skulle hämta ut paket var hälften av paketen på hylla Glossy box. Gissa om att jag blev sugen...
 
Sv: Glossybox!

Fast utsatt tid...det är inte riktigt så jag menar. Nu blev det nog sent med alla helgdagar för många paket, men det är en leveransprincip där det tar en månad mellan betalning och att paketet landar i min brevlåda, samt att det är i fel månad paketet levereras som jag stör mig på.

Jag får glossyboxen i min brevlåda också, men nu i morgon väntar jag både glossybox, buzzador och ett bokuspaket så är jag inte hemma när postbilen kommer så lär jag få hämta något eller några paket i affären. :mad:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Bor i Skåne och upplever att jag är påverkad av min pollenallergi. Är det någon annan som fortfarande märker av sin pollenallergi trots...
Svar
8
· Visningar
343
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Upptäckte igår att det blir väldigt tidigt mörkt, redan vid ca kl 19 börjar det skymma. Så ska inventera reflexförrådet, vet att jag...
Svar
9
· Visningar
524
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 640
Senast: Takire
·
R
Kropp & Själ Hur gör man för att komma över mobilberoende? Vad fungerar? Jag har till och med en app som blockar appar och hemsidor, men när jag är...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 512
Senast: Praeterea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp