Glossybox!

Sv: Glossybox!

Jag gillade denna boxen. Läppstiftet/pennan är himla bra och fin rosa färg. The body shop-ansiktsgrejerna gillar jag och helt ok ögonskugga. Tråkigt med ansiktsrengöring och vita tänder-grej dock.
 
Sv: Glossybox!

Jag fick röd läppstift/penna och mineralfoundation, samt guldglitterskugga, TBS-ansiktskrämer och tandblekning. Är ganska så nöjd, kommer nog testa det mesta av det!
 
Sv: Glossybox!

*kl

Jag fick sådana där tandblekningsremsor, nagelstärkare från Trind, ögonskugga från Da Vinci, ansiktstvätt från TSB och en läppenna från Jelly Pong Pong.

Svårt att säga om jag är nöjd eller inte, får se när jag kommit mig för att använda något av de...
 
Sv: Glossybox!

*knapplån*

Jag fick min låda i torsdags, assent! Jag var jättespänd på att lådan skulle vara bra för jag har läst på flera ställen att det var en av de bästa lådorna någonsin enligt mångas åsikter. Men herregud vad besviken jag blev!
 
Sv: Glossybox!

Helt ok, gillade fullförpackningen av hårinpackningen!!

Jag fick:
Full storlek av Maria Nila hårinpackning - Så bra!!:love:
Brun utan sol-spray - har aldrig provat innan och är väl inte supersugen
4 ögonskuggor - supertrist, har redan 100 ögonskuggor i liknande färger (svart, vit, grå och mörkröd)
Vichy mot acne - ska bli intressant att prova
Duschgele - helt ok men inget speciellt
 
Sv: Glossybox!

Den där brun-utan-sol sprayen ska tydligen vara riktigt bra har jag läst!

kl*
Jag blev sugen på att skaffa glossybox faktikst..!
 
Sv: Glossybox!

Den där brun-utan-sol sprayen ska tydligen vara riktigt bra har jag läst!

kl*
Jag blev sugen på att skaffa glossybox faktikst..!

Ja, jag med! Hade aldrig hört talas om den, men nu har jag beställt den. Dumma buke som gör reklam för saker man inte visste man behövde. :crazy:
 
Sv: Glossybox!

Inte om det får torka ordentligt och sen sköljas av. Typ?

Kl

Nöjd med boxen, men sur över att många fick exakt likadana boxar - förutom att vissa fick en ansiktsmask och vissa ögonskuggan. En jävla skillnad på produkternas värde! :p
 
Sv: Glossybox!

kl

Jag har inte fått min box än! :mad:

Fattar inte vilken månad den boxen tillhör heller, verkar snurrigt...
Tänkte testa bara en först (efter ha läst i den här tråden), men det var rätt kul, så nu köra jag på tills jag samla ihop tillräckligt med dots för en gratisbox.

Håroljan från Maria Nila är nog min favorit hittills!
 
Sv: Glossybox!

Har inte heller fått boxen än (men iaf sms:et om att det var skickat) och detta är min gratisbox, så vi får väl se om det blir en fortsättning.
 
Sv: Glossybox!

Nöjd med boxen, men sur över att många fick exakt likadana boxar - förutom att vissa fick en ansiktsmask och vissa ögonskuggan. En jävla skillnad på produkternas värde! :p

Ja jisses, jag kikade in på facebooksidan och såg att jag hade rejäl tur den här månaden (eller ja, förra månaden då, men de levereras ju alltsomoftast månaden efter numera...). Fick både inpackningen och ögonskuggepaletten och drog således vinstlotten den här gången. Orättvist att det är så olika värde på boxarna.

Jag är väldigt nöjd med min box den här gången, allt kommer att komma till användning. Överlag har jag varit väldigt nöjd med innehållet och hittat flera nya storfavoriter bland produkterna. Men de får allt skärpa sig med leveranstiderna.
 
Sv: Glossybox!

halvt kl

Jag fick boxen till sist och med risk att låta som en gnällkärring, men jag hör också till den besvikna skaran.
- Läppstiftet i neonrosa kommer nog inte göra sig på mina Angelina Jolie-liknande läppar. Btw stod det att man skulle ha det vid städning? :p
- Duschkräm går väl åt men är inte speciellt kul.
- BUSen hoppas jag räcker till en helkroppsfärgning.
- Finngrejen känns lite överflödig då jag knappt aldrig har en finne.
- Ansiktsmasken var lite trist.

Nej jag är besviken. Vet inte om jag ska ge bort prylarna eller testa och hoppas på att bli väldigt positivt överraskad... För första gången kändes det som: Var det verkligen värt pengarna?
 
Sv: Glossybox!

*kl*

Jag fick varken inpackning eller ögonskuggor, utan läppstift från Babor, miniduschcreme, tancan-BUS, vichy för känslig hy (så otroligt liten och typ halvfull max) och en ansiktsmask. Läppstiftet var så otroligt rosa att jag inte tror att jag kommer våga bära det, är lite blyg med knasiga färger på läpparna eftersom mina är så fylliga. Hade det vart klassiskt rött hade jag blivit väldigt glad! Men jag gillar verkligen formulan på stiftet, det sitter som berget och är precis lagom krämigt, ser faktiskt riktigt fint ut på. Kanske köper ett rött av samma märke!

BUSen ska bli väldigt spännande att prova, det andra känns väl inte så jätteskojigt. Gillar att få duschkrämer men tycker inte att balance me-produkterna luktar gott, påminner om något medel man har på hästarna :p.

Jag har beställt mors dag-boxen till mig själv fast jag inte är mamma haha, är nyfiken på den!
 
Sv: Glossybox!

Fick i ena boxen ögonskuggepaletten från Färg, BUS. maria nila hårinpackning i full size, vichy (gratisprov, står tom på förpackningen...) och tonande body wash.


I andra lådan kom ansiktsmasken istället för maria nila-hårinpackningen och babors läppstift i snygg mörkröd nyans istället för ögonskuggan. I övrigt BUSen, bodywashen och gratisvischyn.

Jag är inte nöjd med leveranstiden vs betalningsdatum. Att det är ojämt värde i boxarna må jämna ut sig med tiden. Men att de stoppar ner gratiprover som man kan hämta gratis på apoteket - näe, det är inte seriöst. :mad:
 
Sv: Glossybox!

Jag tror inte de betalar ett öre för alla produkter de skickar ut. Dessutom står det väl i beskrivningen att lådan innehåller till en del varuprov.
 
Sv: Glossybox!

Jag antar att det är företagen själva som bestämmer vilken produkt och hur mycket de vill skicka ut. Sen är ju meningen också att det ska vara prova på produkter. För 139 kronor i månaden tycker jag inte att man kan förvänta sig att det ska komma med flera full size produkter.
 
Sv: Glossybox!

För 139 kronor i månaden tycker jag inte att man kan förvänta sig att det ska komma med flera full size produkter.

Var det någon som sa det? Jag sa tvärtom att det ojämna värdet i boxarna jämnar ut sig med tiden.
Men, jag gillar inte att 'betala' för gratisprover.

Jag gillar konceptet med glossybox, man får prova på saker man troligtvis aldrig annars skulle kosta på sig att köpa. Det är en spännande överraskning (så länge man inte glor på facebooksidans kommentarsfält eller diverse bloggar) en gång i månaden - det är ett trevligt koncept och jag betalar för två såna lådor i månaden till mina döttrar (och jag får det de ratar..:p )...men som sagt - betalningsdatum vs leveransdatum samt gratisprover - nja.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Bor i Skåne och upplever att jag är påverkad av min pollenallergi. Är det någon annan som fortfarande märker av sin pollenallergi trots...
Svar
8
· Visningar
343
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Upptäckte igår att det blir väldigt tidigt mörkt, redan vid ca kl 19 börjar det skymma. Så ska inventera reflexförrådet, vet att jag...
Svar
9
· Visningar
524
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 640
Senast: Takire
·
R
Kropp & Själ Hur gör man för att komma över mobilberoende? Vad fungerar? Jag har till och med en app som blockar appar och hemsidor, men när jag är...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 512
Senast: Praeterea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp