Glossybox!

Sv: Glossybox!

Fast nä? Det är väl självklart att de vill ha bilder på det som är förstört? Hur ska de annars kunna veta att man faktiskt fått något som är skadat? Finns folk överallt som försöker utnyttja företag genom att säga att de inte fått något, eller att det är trasigt...
(dock går det ju klart inte fota något som saknas, men det behöver man ju inte heller...)

Jag menar, saker kan ju gå sönder i transporten även om de paketerat ordentligt?
Dock vet jag att de var långsamma med att svara på mail i julas, men det var ju för att de hade semester...

Jag behövde dock inte skicka bild på min kassa sprayflaska nu. Skrev att det ju är svårt att visa det på bild, men att jag kunde skicka en film istället om de ville se - men inga problem med det inte. :)
Dessutom hjälpte de mig när jag strulat till det för mig själv och missat att avsluta två månadsprenumerationer som var presenter till mina vänner. Inga problem att få pengarna tillbaka :)
 
Sv: Glossybox!

Fast att kräva bilder när de svarar en månad efter att jag mailat dem direkt efter jag öppnade lådan... Det är ju ganska svårt och dåligt.
Förra lådan var blöt, tog två veckor innan de svarade, jag mailade direkt, inte fått svar nu heller...

Självklart går saker sönder ibland, men de två gångerna jag fått en blöt låda så har det varit för att locken inte har varit åtskruvade. Enkelt och snabbt att åtgärda och man slipper ersätta för eget slarv.
 
Sv: Glossybox!

De verkar vara snabba att svara på facebooksidan iaf. Och grundliga, flera gånger har tillverkare av produkten svarat när det gällt frågor och eller klagomål.
 
Sv: Glossybox!

Ja men absolut, svarar de så långt efter så är det ju rätt kasst. Men det är väl när de haft sjukt mycket att göra på kundservicen, antar jag? Nu verkar de vara i fas iaf :)

Dock är det ju rätt vanligt att företag vill ha bilder på skadorna för att åtgärda. Så är det (nästan) alltid på IKEA där jag jobbar ibland iaf, där vill vi ju se skadan, innan vi ersätter(beroende på vad det är, såklart...) Så får man något trasigt/blött/förstört så är det ju alltid en bra idé att knäppa ett kort med mobilen eller så, så att man har det ifall det behövs.

Men absolut, väldigt dåligt att det tog en månad för dig att få svar. Hade jag varit du hade jag nog dock ringt istället då... :)
 
Sv: Glossybox!

Och ja, på facebook är de snabba! Oftast kan de ju inte hjälpa en där, utan man får ta det via mail/telefon, men de svarar så gott de kan iaf. Jag ska för övrigt testa mina sminkborttagningsservetter nu, haha. Får se om jag reagerar på dem eller ej... :p
 
Sv: Glossybox!

Eftersom alla kan se det man skriver på FB så är företagen snabba med att svara på FB så det ser ut att de ha god service.. Samma med Nelly, tog evigheter för dem att svara via mail och via mail svarade de inte ens på frågan så jag frågade via FB ist, då gick det att lösa på ett par timmar :D

Ibland är det bra med sociala medier:)
 
Sv: Glossybox!

Ja, jag är inte dum, jag fattar att de vill ha bilder, men när det tar en månad för dem att svara så är det inte relevant tycker jag.
Nu sista gången fotade jag direkt.

Fick ett mail nyss från dem då de ber om ursäkt för att de glömt att svara på mitt mail...
 
Sv: Glossybox!

Haha, jag är lugn. ;)
Du har bara upprepat flera gånger att det är klart att företag vill ha bilder, det förstår jag också men vet inte hur dåligt det framgick att jag inte tyckte att det var något att kräva när det tog en månad för dem att svara.
 
Sv: Glossybox!

Jag vet att jag upprepat mig, men jag tolkade det som att du tyckte att det var dåligt att de ville ha bilder vid reklamation. :p

Är det en månad efter som de vill ha bilder på en blöt box håller jag helt klart med dig om att det är dåligt. En månads svarstid är under all kritik.
 
Sv: Glossybox!

Jag fick en Glossybox i present förra året i födelsedagspresent, så det var i maj. Den var jättebra!! Hade en hårolja i sig som jag använder flera gånger i veckan, men som ändå inte är slut. Den hade också en ansiktstvätt som var helt superbra, som dessutom kom i en liten förpackning så man lätt kunde ta med den när man reste. Fick också en mascara, men den gav jag bort då det var en fibermascara och det funkar ju inte på mina extensions.

Tyvärr känner jag inte att jag behöver en varje månad....så jag har inte prenumererat. Men det jag fick var av bra kvalitet och jätterolig!
 
Sv: Glossybox!

*kl*

Har just testat ansiktsservetterna för första gången och tyckte att de var ljuvliga! Använder sådana minst en gång om dagen och har varit nöjd med de flesta märken (allt ifrån Nivea till billigaste på Gekås, typ), men dessa var ju fantastiska, jag är mjukare och lenare i hyn än jag varit på länge!
 
Sv: Glossybox!

Hade du bilder på alla boxar får du gärna lägga upp! :) Jag har inte testat än men är sååå sugen.. Vet inte om det blir så användbart bara, jag använder inga av de märken som de skickar ut vad jag har sett hittills..
 
Sv: Glossybox!

Men det är ju det som är det roliga tycker jag. Jag har inte använt några av märkena som jag fått i mina boxar tidigare heller (eller jo, Aco Bronze har jag nog använt någon gång men den gav jag bort) men hela grejen är ju att testa nya grejer.
 
Sv: Glossybox!

Här är de jag fått, början från februari 2012. Har nog faktiskt missat att fota en box ser jag nu...

glossyboxfebruari_510f66609606ee7ae3f7c98a.jpg


glossyboxmars_510f6660e087c329b4870b61.jpg


glossyboxapril_510f65fce087c329cd4cb68f.jpg


glossyboxmaj_510f65fdddf2b35489c494cc.jpg


glossyboxjuni_4ff47d329606ee7ebe0003a7.jpg


glossyboxaugusti_50436baee087c3484c003cee.jpg


glossyboxseptember_5068bce59606ee41ac9d0790.jpg
 
Sv: Glossybox!

Tack!! :bow: Får nog beställa hem en box i alla fall, så får vi se vad jag tycker! :D

Anna: Ja lite så känner jag med, är alltid roligt att testa sånt man aldrig köper i vanliga fall. Min oro var väl mer att bara få massa budgetsaker som jag aldrig skulle använda (typ HM-smink), men tycker det verkar vara bra saker som skickats ut hittills :)
 
Sv: Glossybox!

Jag älskar Showering Inferno-duschgelén, fick den i min första box och älskar doften!

Är mer och mer säker på att jag gjorde rätt när jag tecknade en halvårsprenumeration när jag ser alla bra grejer du har fått :)
 
Sv: Glossybox!

Jag har ingen prenumeration just nu, men kommer få februariboxen för glossydots, vilket jag är glad över. Bara den fina lådan gör ju att man vill ha den! :D :love:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Bor i Skåne och upplever att jag är påverkad av min pollenallergi. Är det någon annan som fortfarande märker av sin pollenallergi trots...
Svar
8
· Visningar
343
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Upptäckte igår att det blir väldigt tidigt mörkt, redan vid ca kl 19 börjar det skymma. Så ska inventera reflexförrådet, vet att jag...
Svar
9
· Visningar
524
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 640
Senast: Takire
·
R
Kropp & Själ Hur gör man för att komma över mobilberoende? Vad fungerar? Jag har till och med en app som blockar appar och hemsidor, men när jag är...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 512
Senast: Praeterea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp