Sv: Glossybox!
Fast nä? Det är väl självklart att de vill ha bilder på det som är förstört? Hur ska de annars kunna veta att man faktiskt fått något som är skadat? Finns folk överallt som försöker utnyttja företag genom att säga att de inte fått något, eller att det är trasigt...
(dock går det ju klart inte fota något som saknas, men det behöver man ju inte heller...)
Jag menar, saker kan ju gå sönder i transporten även om de paketerat ordentligt?
Dock vet jag att de var långsamma med att svara på mail i julas, men det var ju för att de hade semester...
Jag behövde dock inte skicka bild på min kassa sprayflaska nu. Skrev att det ju är svårt att visa det på bild, men att jag kunde skicka en film istället om de ville se - men inga problem med det inte.
Dessutom hjälpte de mig när jag strulat till det för mig själv och missat att avsluta två månadsprenumerationer som var presenter till mina vänner. Inga problem att få pengarna tillbaka
Fast nä? Det är väl självklart att de vill ha bilder på det som är förstört? Hur ska de annars kunna veta att man faktiskt fått något som är skadat? Finns folk överallt som försöker utnyttja företag genom att säga att de inte fått något, eller att det är trasigt...
(dock går det ju klart inte fota något som saknas, men det behöver man ju inte heller...)
Jag menar, saker kan ju gå sönder i transporten även om de paketerat ordentligt?
Dock vet jag att de var långsamma med att svara på mail i julas, men det var ju för att de hade semester...
Jag behövde dock inte skicka bild på min kassa sprayflaska nu. Skrev att det ju är svårt att visa det på bild, men att jag kunde skicka en film istället om de ville se - men inga problem med det inte.
Dessutom hjälpte de mig när jag strulat till det för mig själv och missat att avsluta två månadsprenumerationer som var presenter till mina vänner. Inga problem att få pengarna tillbaka