Glossybox!

Sv: Glossybox!

Hur raknar ni ut varder pa boxarna?
Ett ars prenumeration kostar 82kr per box. Hur gar det ihop?

Man räknar ut priset på varje produkt i storleken den är och plussar ihop... :idea::idea::idea:
Vaddå går ihop? Kan tänka mig att allt Glossybox får från företag är gratisprodukter, som gör att de får gratis marknadsföring och större kundkrets.
 
Sv: Glossybox!

Jag har funderat men jag kommer inte börja.
Jag föredrar att köpa det jag behöver istället för att få en massa saker som jag antagligen inte kommer använda eller tycker är bra. Känns lite sådär med tanke på miljön....

Evigt tjat om miljön...
Visst att man kan tänka så, men det är kanske max fem produkter jag inte använt av alla 63 olika jag fått på ett år. De har jag gett bort till personer som fått användning för dem.
En låda kostar max 139 kr, gillar du två av fem produkter så är du ju redan över det värdet.
 
Sv: Glossybox!

Man räknar ut priset på varje produkt i storleken den är och plussar ihop... :idea::idea::idea:
Vaddå går ihop? Kan tänka mig att allt Glossybox får från företag är gratisprodukter, som gör att de får gratis marknadsföring och större kundkrets.

Med gar ihop menar jag att de saljer en vara for mindre an rrp och tom mindre an inkopspris = forlust.

Men om de far produkterna gratis var det en annan femma.
Laste pa deras sida att det handlade om miniatures i resestorlek sa da vart det mer logiskt att det handlar om gratisprodukter.

Smart koncept for bade tillverkare, glossybox och de som gillar att testa nya produkter.
 
Sv: Glossybox!

Många produkter är i originalstorlek. Jag fick för några månader sen en liten burk med ett C-vitamin puder som man blandar i sin dagkräm, bara den var värd typ 600 kr och i full storlek. :)
 
Sv: Glossybox!

Nä jag tycker det låter konstigt iom att C-vitamin är vattenlösligt dvs polärt och lika löser lika. Fett (hudkräm) är opolärt och går igenom huden.
 
Sv: Glossybox!

Precis, man ska kanske inte 'köpa' allt som skönhetsindustrin påstår och försöker sälja in.
 
Sv: Glossybox!

Men suck... Nu fanns det en jäkligt bra förklaring för det hela som jag inte har kvar.
 
Sv: Glossybox!

Hur kan det vara fel att tänka på miljön?

Ja, jag föredrar att tänka så, jag köper det jag behöver. Bra icke djurtestade produkter.
 
Sv: Glossybox!

Det är absolut inget fel, men det är kanske fel tråd att propagera om miljön för en sån här sak när de som skriver i tråden redan verkar ha bestämt sig för att vilja testa på Glossybox.
 
Sv: Glossybox!

Hur kan det vara fel att tänka på miljön?

Ja, jag föredrar att tänka så, jag köper det jag behöver. Bra icke djurtestade produkter.

På vilket sätt tillför du tråden något då? Ungefär som ullaredstråden, de som inte varit där eller bara enstaka gång gör de ettrigaste inläggen.
Vissa dagar ter sig buke mer cräjzy an andra. :crazy:
 
Sv: Glossybox!

Jag gillar kajalpennan man fick med mer och mer. Den sitter superbra och är skitlätt att använda. Sen gillar jag nagelcremen mer också, luktar fräscht. :)
 
Sv: Glossybox!

Ja det var bara ett svar till Sorbe.
Mitt första inlägg var till Ts, mina argument till att inte köpa glossybox :-)
 
Sv: Glossybox!

Men hon ville ju inte veta varför du inte beställer Glossybox, hon frågade folk som prenumererar eller har testat om det är värt att göra det.
 
Sv: Glossybox!

Ja o eftersom jag mycket väl vet vad lådorna innehåller så anser jag att det inte är värt det o tydligen är jag inte ensam så du kan ju hacka lite på dem oxå :-)
 
Sv: Glossybox!

Fast de som är missnöjda har ju testat lådorna och har därmed en åsikt, du har ju aldrig testat, du har bara kollat vad andra fått. Det är skillnad.
 
Sv: Glossybox!

Ellerhur! Kajalen är grym och nagelbanscremen luktar fantastiskt! :love:

Det där jävla torrbalsamet är jag dock inte så nöjd med. Flaskan pyser när man inte använder den... Ska testa igen och gör den samma då ska jag höra av mig till Glossybox. Verkar som om många har det problemet...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Bor i Skåne och upplever att jag är påverkad av min pollenallergi. Är det någon annan som fortfarande märker av sin pollenallergi trots...
Svar
8
· Visningar
343
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Upptäckte igår att det blir väldigt tidigt mörkt, redan vid ca kl 19 börjar det skymma. Så ska inventera reflexförrådet, vet att jag...
Svar
9
· Visningar
524
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 640
Senast: Takire
·
R
Kropp & Själ Hur gör man för att komma över mobilberoende? Vad fungerar? Jag har till och med en app som blockar appar och hemsidor, men när jag är...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 512
Senast: Praeterea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Hjälmar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp