Glossybox!

Sv: Glossybox!

Ja o inget av det jag har sett har intresserat mig.
Det är min personliga åsikt, sen får andra göra som de vill :-)
Jag förstår inte varför du måste kommentera alla mina åsikter, både här o irl.
 
Sv: Glossybox!

Jag har gjort det sen september:). Är väldigt nöjd, känns som lilla julafton en gång i månaden när boxen kommer :D.
Det är så bra för mig som är dålig på att köpa skönhetsprodukter annars, även om jag tycker det är roligt så har jag svårt att välja att köpa krämer osv istället för kläder och accessoarer:angel:

Denna månadens var väl inte superskoj.
Avsminkningsservetter, hårspray, tandkräm, nagelbandscreme och en ögonpenna. Men ändå bra att ha-saker som kommer till användning men är tråkigt att lägga pengar på:). Har aldrig blivit besviken på en box. Konceptet är ju så att det ska vara en överraskning och kanske lite oväntade saker. Jag förvånas över de som verkar ha kravet att de ska vara supernöjda med ALLA produkter och att ALLA produkter ska vara som gjorda för just dem:p
 
Sv: Glossybox!

I våras var det ju galna rabalder över att de som var lite mer kända för att de hade en blogg fick de dyrare produkterna och alla andra dödliga fick skiten. Sen ändrade de att de inte har lika många produkter varje månad utan alla får en eller två produkter och sen är det två eller tre som skiljer lite beroende på hårfärg, hudtyp osv.
Så de har verkligen förbättras! :)

Lådorna är precis som du skriver att det ska vara en överraskning, minns när de började så var det typ att alla produkter skulle vara helt nya och exklusiva. Yves Rocher till exempel stämmer inte in på det tycker jag. ;)
 
Sv: Glossybox!

Ja man kan ju inte förvänta sig hur mycket som helst för 139 kronor, man får ändå väldigt mycket för pengarna tycker jag! Och flera gånger har jag blivit så glad över en produkt att de andra fyra mest känts som en bonus. Men det ska ju absolut inte vara så att man gallrar ut vilka kunder som är viktigast att imponera på, bloggare och så vidare. Så det är ju tur att de ändrat sig:)
 
Sv: Glossybox!

Jag är glad att jag fick sprayet ist för torrbalsamet, verkar konstigt;) men sprayet luktar apa :o hur luktar balsamet?
 
Sv: Glossybox!

Självklart kan man inte få jättemycket för 139 kr men tandkräm och servetter är inte saker jag vill få i en box :p
 
Sv: Glossybox!

Tandkräm fick jag för några månader sen. Slängde den efter några användningar.

Jag börjar få lite för mycket duschkrämer! :p
Hela badkarskanten är proppad.

Samma sak med mascara. Jag har nog fått fem stycken på ett år. Det är i och för sig grymt bra då mascaraköp är typ världens tråkigaste.

Schampoproverna som kommer med ibland måste jag säga är sämst. Det är alltid så små prover, jag vill prova schampo/balsam fler gånger än en för att ge ett utlåtande.
 
Sv: Glossybox!

Undra om det var förra gången eller förrförra som jag fick prov på schampo/balsam från Kevin Murphy; de var ju i lagom förpackningar. Jag kunde använda dem flera gånger och gillade egentligen produkterna förutom doften.

Haha jaa, det blir en del duschkrämer:D
 
Sv: Glossybox!

Jag fick ett schampoprov från Shu Uemura, liten mjuk plastförpackning man är tvungen att klippa upp. Räcker säkert till fler gånger, men den går ju inte att försluta. :confused:

Jag får börja "slösa" duschkrämer eller nått. Jag gör av med 500 ml på ett halvår... Nu står det säkert typ 1750 ml på badkarskanten. :crazy:
Långtidsförbrukning helt enkelt. ;)
 
Sv: Glossybox!

Självklart kan man inte få jättemycket för 139 kr men tandkräm och servetter är inte saker jag vill få i en box :p

Fast den här tandkrämen gillar jag faktiskt när jag väl har testat - den har väldigt snygg och stilren förpackning samt att det är lika mycket flour i den som i den "super fluor"-tandkräm jag brukar använda.
 
Sv: Glossybox!

Ja den är stark om inte annat. ;) Men det känns som en grymt tråkigt grej att testa, hur bra den än är. :)
 
Sv: Glossybox!

Se tandkrämen och våtservetterna som "bonus"? ;) De andra sakerna kom ju upp i ett värde över 139:- även utan de produkterna du inte gillade :)

KL

Alltså, deras kundservice är i alla fall asbra.
Mailade idag då mitt torrbalsam slutade fungera(som så många andras...) och fick svar nästan direkt. De skrev att de självklart hjälper mig men att de inte har fler torrbalsam kvar. Fick då välja på fyra andra produkter så jag valde ett saltvattenspray istället :)
 
Sv: Glossybox!

Jag måste vara en väldigt tacksam kund för dem, för jag tyckte tandkrämen kändes lite lyxig faktiskt. Jag brukar köpa colgate för 10 kr, inte en tandkräm för 90 spänn. Fast jag tyckte att denna var lite för mild, jag vill gärna att det bränner i käften när jag borstar:D

Btw Sorbe, jag hade gärna fått en mascara i varje box, jag ÄLSKAR mascaror! Har inte fått en enda än, haha.
 
Sv: Glossybox!

Bra kundtjänst är a och o!

Vad tycker ni om enkäterna som man kan svara på för att får poäng och gratisboxar? Jag tycker de ofta är väldigt vinklade till vad de vill ha för svar. Ofta är frågan typ: vad tycker du om förpackningen? Och så finns det endast positiva alternativ att välja mellan.

Nu förstår jag hur man kan vinkla enkäter efter hur man vill att folk ska svara iaf :D
 
Sv: Glossybox!

Alltså, deras kundservice är i alla fall asbra.
Mailade idag då mitt torrbalsam slutade fungera(som så många andras...) och fick svar nästan direkt. De skrev att de självklart hjälper mig men att de inte har fler torrbalsam kvar. Fick då välja på fyra andra produkter så jag valde ett saltvattenspray istället :)

Deras kundtjänst är jättelångsamt tycker jag. Två gånger har jag haft en blöt låda för att något varit öppet och de kräver bilder och så för att få se. Det tycker jag är dåligt, de borde känna igenom flasktoppar innan de lägger ner dem i lådan eller räkna med att det händer.
 
Sv: Glossybox!

kl

En fråga - den här prenumerationen för 139:/månaden, är den sån att man kan säga upp den när som helst?
 
Sv: Glossybox!

En månadsprenumeration (139:-/månad) kan man säga upp när man vill. Köper man ett längre paket så får man bara det man har betalat för och det blir då lite billigare per box.
 
Sv: Glossybox!

Tack då vet jag det. Det är min dotter som vill börja med detta, hon har en egen liten inkomst så det är månadsinbetalning som gäller om det ska bli något. :)
 
Sv: Glossybox!

*kl*

Är lite sugen på att prenummerera men är det någon som vet om det tillkommer fraktavgifter o dyl eller är det bara 139/månad och inget mer?

Har prenummererat på scrapbooking-material innan men där tillkom frakt utöver själva paketpriset.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Bor i Skåne och upplever att jag är påverkad av min pollenallergi. Är det någon annan som fortfarande märker av sin pollenallergi trots...
Svar
8
· Visningar
343
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Upptäckte igår att det blir väldigt tidigt mörkt, redan vid ca kl 19 börjar det skymma. Så ska inventera reflexförrådet, vet att jag...
Svar
9
· Visningar
524
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 640
Senast: Takire
·
R
Kropp & Själ Hur gör man för att komma över mobilberoende? Vad fungerar? Jag har till och med en app som blockar appar och hemsidor, men när jag är...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 512
Senast: Praeterea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Hjälmar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp