Frost i kylskåpet

MJLee

Trådstartare
Jag har just köpt en ny kyl/frys (Whirlpool) när jag idag efter konstens alla regler haft det avstängt först i fyra timmar. Sedan påslagen över natten tom, innan jag började sätta in matvaror. Men jag märkte att det redan bildats ett mycket tunt lager frost på innerväggen. Är det här något att oroa sig över eller är det naturligt?
 
Jag har just köpt en ny kyl/frys (Whirlpool) när jag idag efter konstens alla regler haft det avstängt först i fyra timmar. Sedan påslagen över natten tom, innan jag började sätta in matvaror. Men jag märkte att det redan bildats ett mycket tunt lager frost på innerväggen. Är det här något att oroa sig över eller är det naturligt?
Så är det jämt i vår kyl. Det fryser och töar, töar och fryser....
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 942
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
25 896
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 388
Senast: Calmiche
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 910
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp