Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Minns inte riktigt, men tror det var "Kaffe med rån". En jätterolig och härlig bok om pensionärer som rånar ett museum
Edit: Nej den senaste var nog "En man som heter Ove" men den var inte lika bra som den ovan
I går var jag hemma hos mina föräldrar (fast de var inte hemma) och katt, på eftermiddagen blev jag hämtad av min bror och vi åkte och köpte pizza och godis som åts hemma hos dem, sedan skjutsade han hem mig.
I dag ska jag ta första bussen till Gislaved, och förhoppningsvis ta mig av bussen i närheten av GARK där det är westerntävling.
Jobbat (extrajobb), fått besök av farmor & farfar, letat efter grannarnas bortsprungna valp (vi hittade honom!), gjort iordning strö i lösdriften, promenerat ponnyn och ska rida ikväll, ska till stan, köpa lite grejer och hälsa på en person på sjukhuset, borde plugga lite.
Inte så mycket. Sovit, suttit vid datorn, byggt hus i sims4, åkt o jobbat natt, kom hem vid 6, somnade, klev upp vid 1, käkade, byggde lite mer på huset i sims4, käkade och åkte o jobbade igen, kom hem vid 4, sov till nyss haha
Nu ska jag kliva upp och hoppas att min kära sambo tar hand om reklamutkörningen idag., isf blir det mer sims4 och att ta hand om disken
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.