Frågelek nr 6...

Minns inte riktigt, men tror det var "Kaffe med rån". En jätterolig och härlig bok om pensionärer som rånar ett museum :D
Edit: Nej den senaste var nog "En man som heter Ove" men den var inte lika bra som den ovan :)

Samma

Det var nog Johan Theorin - Skumtimmen. Jag har lästa alla hans andra böcker också (förutom den senaste) men den var den bästa.

Hur ofta äter du godis?

Min plan för den närmsta timmen är att lyckas skriva på uppsatsen utan att jag somnar sittande av tristess som jag hittills gjort två gånger :o:p

Vad ska du äta för middag ikväll?

I går var jag hemma hos mina föräldrar (fast de var inte hemma) och katt, på eftermiddagen blev jag hämtad av min bror och vi åkte och köpte pizza och godis som åts hemma hos dem, sedan skjutsade han hem mig.

I dag ska jag ta första bussen till Gislaved, och förhoppningsvis ta mig av bussen i närheten av GARK där det är westerntävling.

Samma

Jobbat (extrajobb), fått besök av farmor & farfar, letat efter grannarnas bortsprungna valp (vi hittade honom!), gjort iordning strö i lösdriften, promenerat ponnyn och ska rida ikväll, ska till stan, köpa lite grejer och hälsa på en person på sjukhuset, borde plugga lite.

samma

Inte så mycket. Sovit, suttit vid datorn, byggt hus i sims4, åkt o jobbat natt, kom hem vid 6, somnade, klev upp vid 1, käkade, byggde lite mer på huset i sims4, käkade och åkte o jobbade igen, kom hem vid 4, sov till nyss :p haha
Nu ska jag kliva upp och hoppas att min kära sambo tar hand om reklamutkörningen idag., isf blir det mer sims4 och att ta hand om disken :p

Hur gör du för att övertala någon om något?

Säger beroende vad det handlar om. "Om du gör det där så gör jag det här" :p kompromissar lite.

Äger du en surfplatta? Isf vilket märke är det på den?

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
304
· Visningar
9 599
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 784
Senast: Halcyon
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
381
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
701
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar