Frågelek nr 6...

Antingen åker vi upp till stugan, troligen för sista gången i år eller så blir vi kvar hemma beroende på sambons förkylning.
O förutom de ska jag köra ut den där förbaskade reklamen på söndag :meh::cautious::banghead::p;)

Vad gör du när du har något som du måste göra men som är skiit tråkigt?

Fick en "ny" mobil som låg i en låda hemma hos föräldrarna som de inte använde och jag var i behov av en ny.. En Samsung galaxy express 2.

vad har du för planer imorgon?

Ingen förutom om jag inte räknar med pocketboken jag läser lite då och då, som heter "Borta bäst".

Vad gör du oftast på måndagskvällar?

Imorgon har jag en föreläsning i kemi och kanske ska gå på en fl om att skriva referenser också. Annars vet jag inte.

Vilken är den senaste bra boken du läste?

//r

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 049
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 790
Senast: Halcyon
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
383
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
704
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ringkota, operation!?