Frågelek nr 6...

Fixat och donat så medishästen blir väl omhändertagen medans ägaren är borta och sen haft sitsträning på ridskolan :up:

Samma

Ingenting, följt med sambon o handlat fiskegrejer som han skulle ha med imorgon när han och hans bror skulle iväg en sväng. Sedan tog jag en Powernap :p och efter de åkte jag o handla lite mat o en pizza till sambon :p Kikade på film medans vi käkade o nu inväntar jag "Hela Sverige Bakar" :)

Ska du se på "Hela Sverige Bakar" ikväll?

Inget speciellt här heller. Söndagar är som alla andra söndagar = utkörning av (tråk) reklam. :cautious: Idag blir det mest slappa :)

samma

Det jag har kvar är lite mer reklamutdelning, rida och tömköra hästarna, borde städa lite ikväll också, o plugga....

Vad ser du fram emot den här veckan? :)

Förhoppningsvis få högsta budet på en lägenhet! Annars inget speciellt faktiskt, bara massa jobb o lite stall...

Vad ser du inte fram emot veckan som kommer?;)

Allt plugg som jag borde få gjort. Och att jag troligen inte kommer få speciellt mycket sömn pga hosta.

Jag tar mig friheten att vända på frågan: Vad ser du fram emot under veckan som kommer?

Den frågan skrevs tidigare, därav ovanstående!:D

Jag vet fortfarande inte vad jag ser fram emot... Känner mig bara livrädd.

Vad har du ätit till kvällsmat?

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 766
Senast: Halcyon
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
378
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
698
Senast: Mirre
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 375
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10