Frågelek nr 6...

Har inte planerat så långt än. Men kommer troligen vara kvar här o möjligen fira tillsammans med svärföräldrarna :) + ev. Jobb nån\några dagar..

Har du fått snö hos dig än?

Hos mamma med hela min familj, och efter julafton åker vi upp till Norrland med mannens familj och firar med hans släkt där !

Vad ska du göra på nyår?

Har inte heller några planer. Är dock gravid så blir ju ingen fest eller så. Så blir antagligen god middag hemma med mannen hos oss alt hos/med några vänner alt så kanske vi åker till mannens föräldrar som bor med sjukt fint, högt läge i Sthlm stad, med otrolig utsikt :)

Samma

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 766
Senast: Halcyon
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
378
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
698
Senast: Mirre
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 375
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10