Frågelek nr 5...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 5...

Nope, har aldrig legat inne på sjukhus.

Kommer det finns en julgran inne hos dig under jul?

Att jag började med hästar igen. Har blivit så mycket gladare av det.

Samma.

Samma som för MM - att jag kom tillbaka till hästlivet. Att flytta Sofia var mitt livs bästa val!

Sämsta som hänt i år?

Att jag söker jobb efter jobb efter jobb men konkurrensen här i krokarna är stenhård oavsett yrke så alltid dem med yrkeserfarenhet eller kunskap på papper som väljs först :( menmen, jag kämpar på ändå :)

Brukar du läsa böcker ?

Så lite som möjligt. Hittills har jag lyckats.

Varför bjuder du inte in någon av alla Sveriges ensamma människor att fira jul med dig och din familj?

För att vi inte brukar ha något särskilt traditionellt julfirande, firar i snuttar här och där typ^^.
Men tycker det är en fin idé!

Har du jobbat inom äldrevården?

//r

Jag tror jag ska äta min modell på pannkaka (alltså stekt, uppvispat ägg med ingefära och kanel i) med jordgubbsfil och vetegroddar. =)

Har du någon matkombination/maträtt som du gillar som folk brukar tycka e konstig?

//r

För några år sen var jordgubbskräm med ostbågar favoriten. Räknas nog som udda :D

Samma.

haha, de lät mumsigt ju:D

folk brukar ofta tycka jag äter konstig mat, ett exempel kan kanske vara palsternackspudding, det älskar jag. Bara koka palsternacka, sen blanda i två ägg o mosa det o så in i ugnen. Jättegott med hallonkräm till :d

Vilket är ditt senaste fynd?

//r

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 804
Senast: Halcyon
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 213
Senast: Presto
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 503
Senast: Roheryn
·
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
631

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka