Frågelek nr 5...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 5...

Ta det lugnt i soffan bara. Haft en jobbig dag så lär väl försöka somna tidigt så jag slipper undan dagen så mycket som möjligt.

Samma.

Jag o pv ska äta lite mini-mini-julbord =) hemmagjorda köttbullar, prinskorv, rödbetssallad och vörtbröd =) och se på Svenska Hjältar-galan, tror jag.

Brukar du köpa veckotidningar? Isf, vilken är bäst?

//r

En ny våg till mig själv tidigare i veckan..

Vad äter du inte på julbordet?

Gravad lax, rödkål, vörtbröd å lite till.

Mike & Molly eller big bang Theory?

En kall ljus under rätt förutsättningar vilket brukar bli en gång vartannat år.
Rätt förutsättningar är stekhet sommardag med mycket utevistelse, på kvällen känns fortfarande solen i skinnet. På kvällen är vi är ett gäng som slår oss ned på en uteservering och njuter ljummen sommarbris. DÅ kan jag dricka EN kall ljus öl och tycka att den är god.

Akohol - föredrar du sprit dvs drinkar, eller kanske tom rent ex Tequila?

Innan drack jag vad som, men numera håller jag mig till söta drinkar.

När lägger du dig ikväll?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 809
Senast: Halcyon
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 215
Senast: Presto
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 520
Senast: Roheryn
·
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
631

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gamla trotjänare
  • Vad jobbar du med, egentligen?
  • Leasa eller köpa bil

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat