Frågelek nr 5...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 5...

Väntar på att sambon kliver upp ur badet och så ska vi förhoppningsvis hitta nån film vi kan se i sängen :) Sen blir det sova då jag ska jobba imorgon..

Samma

Har dom två jag vill ha, men ibland funderar jag på en till. Får se hur det blir med det.

Samma.

Ett bord med fyra tomma Pepsi max burkar på och en tv.

Samma.

En MALM-byrå med ett akvarium innehållande två slöjstjärtar, tre tavlor, en spegel och en rosa hink.

Samma

Min laptop, en vit vägg, en dörr och mina arbetskläder som hänger på den.

Vilken typ av bil har du helst, sedan eller kombi?

Den blåa ocean race Volvo har :love:
Det blir en sån bil i framtiden med den färgen!
Dock har vi titaniumgråmetallic på ena bilen och Pärlemorrödmetallic på den andra och dom färgerna är fina dom med.

Samma.

Mörk, grön, blå, svart, grå osv spelar ingen roll så länge den är mörk

Samma

Den som min nyaste bil har, mörkgrå! mkt snyggare än ALLA bilar som är svarta.. inte så orginellt ;)

har du snö?

nej knappt, skulle behöva lite snö, åtminstone där jag jobbar så det kommer mycket folk :p

Vad drack du senast?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 809
Senast: Halcyon
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 217
Senast: Presto
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 533
Senast: Roheryn
·
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
631

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka