Frågelek nr 5...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 5...

Nej, känns lönlöst. Blir som ett tvång i hjärnan och då funkar det inte.

Har du en julgran/ska du ha en julgran?

Har ingen, men kanske lånar en liten minijulgran av svärföräldrarna :p

Vilken Julmust enligt dig smakar bäst?

Den sista 1,5 veckan har jag faktiskt gjort det. Men det går i perioder detdär.

Gillar du risgrynsgröt ?

Pengar och presentkort på hööks. Brukar få ett presentkort på ge-kås och hoppas på det igen.

Samma.

2XU W Compression Tights
En viss specifik shaker
Och gärna pengar till ett par nya löpskor :p

Sen behöver jag en ny bil.. :angel: Snälla tomten.. ;)

Samma

Jag önskar mig småsaker och mat som jag av någon anledning är för snål för att köpa eller bara inte kommer mig för att köpa... inga dyra eller konstiga saker, men ändå^^. Annars vet jag inte...

Om du ska beskriva ditt 2014 i tre meningar, vad skriver du?

//r

Räcker med en mening: Det kan bara bli bättre!

Hur beskriver du året som varit?

Kränkande skitnödigt

Din dotter vill satsa på en karriär som strippa, hon älskar bekräftelse är exhibitionistiskt lagd och är en fena på dans. Vad gör du?

Jag säger nog inte så mycket om det faktiskt så länge hon börjar jobba på ett vettigt ställe. Vem är jag att bestämma vad hon vill jobba med? Det kan bara hon själv avgöra.

När klippte du dig sist?

I augusti.

Är det snyggt med pilotglasögon med styrka i till vardags, eller är det bara snyggt som solglasögon?
Har lite svårt att bestämma mig :p

Jag gillar pilotdesignen så där har jag inga invändningar och därutöver, passar man i bågarna så kan man bära dem lite när som.

Du ska till en öde ö, obestämt hur länge du blir där. Till sällskap har du två val:
En person som är snabb i tal och tanke men lider av svår stammning alternativt en person som talar långsamt, är långsam i tanken och har svårt att både komma till sak och nå fram till punkt.

Vem väljer du och varför?

Den som stammar. Eftersom denne hinner väl få sitt sagt innan den tröge ens hinner få upp tanken i huvudet.

Gillar du big bang Theory?

Komedier med pålagda skratt går fetbort.

Vad väljer du:
Gå runt med händerna fästa i handbojor bakom ryggen eller ha fötterna ihopbundna.
Tidsperioden är en vecka.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 785
Senast: Halcyon
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 207
Senast: Presto
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 466
Senast: Roheryn
·
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
630

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka