Frågelek nr 5...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 5...

Klarar mig utan mat hur länge som helst innan jag blir sur och grinig. Beror väl på ätstörningen. Har ju vanan att gå utan mat i flera dagar i perioder...

Har du haft en bra helg?

2 till svärmor, 1 till svägerskan, 1 till svärfar, 1 till min man och sen blir det en drös till barnen.

Samma.

Spelar ingen roll.

Du ska vara med i en julklappslek och du ska köpa 2 st klappar för 30kr/st.
(Det är dina svärföräldrar, samt sambos syskon med familj, inga barn inblandade)
Vad köper du? :)

En ask choklad och en trisslott.

Har du klappat häst idag?

Nej och inget annat djur heller.

Du ska köpa present till din praktikplats i ett förskolekök där du trivts super, vad köper du om du inte vill köpa något julrelaterat eller blommor och helst inte choklad? (härmapa ja^^)

//r

Jag skulle köpa något fint redskap som används - tänk kavel, bunke i rolig färg eller något sådant. Eller muffinsformar med roliga figurer på! (Förutsatt att barnen får vara med och baka ibland förstås, annars är det ju inte roligt...)

Vad har du gjort idag?

Varit på universitetet, åkte till stan och kollade lite och sen har jag faktiskt pluggat!!:banana:

Samma

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 799
Senast: Halcyon
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 211
Senast: Presto
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 497
Senast: Roheryn
·
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
631

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka