Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Imorgon ska jag rida min tokiga häst (han var galet pigg idag!) så han inte samlar ny energi. Sen blir det att måla lister, eller om min man gör det. Han har sågat till dom idag. Åka och handla står också på schemat.
Först ska jag jobba, sedan är det min stalldag så blir en sväng till medryttarhästen , hitta på något med hunden , kasta in en tvätt , duscha o sen e jag nog färdig för dagen
Du får hundratusen kronor att ge bort i bistånd.
Du har två val, antingen ger du ditt bistånd till ett projekt som går till mänskliga insatser eller så ger du ditt bistånd till ett projekt som går till djur.
Till mänskliga insatser. För att i slutändan går alltid människan före djuret. Hade jag fått välja vilka insatser så hade jag valt att ge dom vill behövande barn för att förbättra deras levnadsvillkor.
Kall risgrynsgröt (Coop Extras) och rödbetssallad (ica basic) tillsammans och så någon chokladpralin, lite lussebulle och litelite Jansson. Resten kan jag nog va utan.
Angav du några nyårslöften för år 2013 och hur går det med att uppfylla dem isf?
Juridik & Ekonomi
Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Hästnyheter En ny forskning på Sveriges lantbruksuniversitet uppmuntrar till bettlös ridning och menar att detta kan bidra till hästens välfärd. Men...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.