Frågelek nr 5...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 5...

Precis sprungit 5km å ska kasta mig i duschen och sen käka.. sova tidigt, upp tidigt..

Har du en film du kan se om och om igen utan att tröttna på den?

Första filmen om Harry Potter, i lördags.

När var du på en vårdcentral sist?

I våras, när jag var tvungen att få mer smärtstillande pga pajat öga

Vad ska du ägna dagen åt i morgon?

Imorgon ska jag rida min tokiga häst (han var galet pigg idag!) så han inte samlar ny energi. Sen blir det att måla lister, eller om min man gör det. Han har sågat till dom idag. Åka och handla står också på schemat.

Samma

Först ska jag jobba, sedan är det min stalldag så blir en sväng till medryttarhästen , hitta på något med hunden , kasta in en tvätt , duscha o sen e jag nog färdig för dagen :)

Vad har du gjort idag?

Räknat

Du får hundratusen kronor att ge bort i bistånd.
Du har två val, antingen ger du ditt bistånd till ett projekt som går till mänskliga insatser eller så ger du ditt bistånd till ett projekt som går till djur.

Vad väljer du och varför?

Till mänskliga insatser. För att i slutändan går alltid människan före djuret. Hade jag fått välja vilka insatser så hade jag valt att ge dom vill behövande barn för att förbättra deras levnadsvillkor.

Vad gör du om en timma?

Bakar bullar eller så har jag precis blivit klar med allt bakande ganska precis då :p

När var du senast på bio och vad såg du?
Planerar du att se något på bio inom kort, isf vad?

Förra våren. Kommer inte ihåg vad den heter men det var en dålig film med George clooney och dom var på Hawaii.

Gör du dina köttbullar till jul?

Va? Jag kommer inte laga någonting, jag tänker låta mig serveras. Men jag antar att syrran gör egna!

Vilken är den godaste glöggen?

För tillfället är det en som finns på Willys. Kommer såklart inte på vad den heter nu.

Samma.

Den ekologiska Glühwein som säljs på REWE i Tyskland.

Vad är för dig obligatoriskt på julbordet?

Kall risgrynsgröt (Coop Extras) och rödbetssallad (ica basic) tillsammans:d och så någon chokladpralin, lite lussebulle och litelite Jansson. Resten kan jag nog va utan.

Angav du några nyårslöften för år 2013 och hur går det med att uppfylla dem isf?

//r

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 778
Senast: Halcyon
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 198
Senast: Presto
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 436
Senast: Roheryn
·
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
629

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka