Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Klämde tre fingrar i en låda på jobbet i förrigår. Den lådan är i höfthöjd och hur segstängd/öppnad som helst. Tryckte till den med höften efter att jag försökt lirka in den med handen, glömde dock släppa taget om den först
Jag har varit på stan och letat glasögon åt lilltjejen och hon hittade två par som var superfina på henne
Sedan har jag varit i stallet och fixat maten och mockningen. Red honom igår så idag fick han vila. Var hans andra ridtur ut i skogen igår och första gången vi var själva. Superduktig var han!
Nu tänkte jag träna ett pass om motivation bara kan öka lite, sen blir det tv en stund innan jag ska fixa middagen.
Fast pris på 799 kr i månaden. Har då inga begränsningar alls varken på surf, sms, mms, telefonsamtal och har dessutom ett tvillingkort till min tab. 100 kr är dock avbetalning på en telefon så den försvinner i mars.
Troligvis bidragsfrågor. Det är skamligt hur lite pengar folk får att klara sig på som inte klarar av att jobba pga vad det nu är som ändå berättigar till bidrag.
Klarar man inte av att jobba så finns det ju bidrag att få men det är så lite att knappt en hyra skulle täckas av pengarna. Inte för att folk ska leva av staten, men många har ju inget val och då borde man få en så pass stor summa att man har pengar som räcker hela månaden och inte bara till hyra, bröd och vatten. Gäller även pensionsfrågan. Folk som jobbat hela livet får ju ingenting!
Juridik & Ekonomi
Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Hästnyheter En heldag i stallet. Det ordnar Färjestads ridklubb som en av flera gratisaktiviteter som erbjuds barn i Karlstad nu under jullovet. Tre...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.