MM 26 Okt 2013 #1 581 Sv: Frågelek nr 4 Roligt och roligt. Har haft 30 pers hemma på kalas hela eftermiddagen. Trevligt folk men jag kan ha roligare. Inte mina gäster ska det väl tilläggas Högsta hästen du ridit var hur hög?
Sv: Frågelek nr 4 Roligt och roligt. Har haft 30 pers hemma på kalas hela eftermiddagen. Trevligt folk men jag kan ha roligare. Inte mina gäster ska det väl tilläggas Högsta hästen du ridit var hur hög?
Araminta 26 Okt 2013 #1 583 Sv: Frågelek nr 4 Inte hundra hur hög han var men en bit över 180. Vi vänder på frågan; minsta hästen du ridit?
Sv: Frågelek nr 4 Inte hundra hur hög han var men en bit över 180. Vi vänder på frågan; minsta hästen du ridit?
MM 26 Okt 2013 #1 586 Sv: Frågelek nr 4 För tillfället 0-2 ggr i veckan då jag precis börjat rida in min. Men snart förhoppningsvis 3 ggr i veckan. När hade du besök sist?
Sv: Frågelek nr 4 För tillfället 0-2 ggr i veckan då jag precis börjat rida in min. Men snart förhoppningsvis 3 ggr i veckan. När hade du besök sist?
Akerman 27 Okt 2013 #1 592 Sv: Frågelek nr 4 Ja, försöker iallafall Väntar du på att något speciellt till veckan?
Got2Be 27 Okt 2013 #1 594 Sv: Frågelek nr 4 Pluggar, planerar och ska snart träffa några tjejer. Samma
MM 27 Okt 2013 #1 595 Sv: Frågelek nr 4 Tagit sovmorgon och ska slappa ett tag innan jag åker till stallet. Ska pyssla med hästen länge tänkte jag. Har du bokstaven S i ditt namn?
Sv: Frågelek nr 4 Tagit sovmorgon och ska slappa ett tag innan jag åker till stallet. Ska pyssla med hästen länge tänkte jag. Har du bokstaven S i ditt namn?
Araminta 27 Okt 2013 #1 598 Sv: Frågelek nr 4 Ja, är nog den enda högtid som jag verkligen firar. Samma
Elisha 27 Okt 2013 #1 600 Sv: Frågelek nr 4 haha nej, är en sån som köper typ dagen innan på sin höjd. Vet dock i år vad jag ska köpa till de flesta, så kanske blir tidigare detta år! vad använder du för jacka nu? + vilket väder/vilken del av sverige bor du i?
Sv: Frågelek nr 4 haha nej, är en sån som köper typ dagen innan på sin höjd. Vet dock i år vad jag ska köpa till de flesta, så kanske blir tidigare detta år! vad använder du för jacka nu? + vilket väder/vilken del av sverige bor du i?