Frågelek nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 4

Att jag just nu sitter i en solstol vid poolen och njuter i solen här på Kreta. Vill inte hem igen. Sen beror det nog lite på drinken jag precis drack :D

Vad längtar du efter mest just nu?

Jag ska ta en power walk med en kompis och sen ska vi gå en sväng på stan och leta födelsedagspresenter :)

Samma

Ledig från skola och jobb så blir stallet för att fortsätta inridningen på min underbara pålle :love:

Vad är du mest stolt över?

Sätta nya stolp i en hagen och ikväll äta go mat och kolla på V75 ;) Har semester nu.... :D

Vilket märke föredrar du på chips?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 358
Senast: BornAgain
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
82 83 84
Svar
1 665
· Visningar
51 267
Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
796
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 188
Senast: Presto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka