lisa412 11 Aug 2013 #423 Sv: Frågelek nr 4 Ja om man räknar ungefär en vecka mellan varje tillfälle som regelbundet Ska dock bli bättre! Samma
Sv: Frågelek nr 4 Ja om man räknar ungefär en vecka mellan varje tillfälle som regelbundet Ska dock bli bättre! Samma
Elisha 11 Aug 2013 #424 Sv: Frågelek nr 4 Inte under sommaren nej. Rider dock varje dag plus har ett fysiskt jobb så rör på mig lite iaf. Haft en bra helg, gjort?
Sv: Frågelek nr 4 Inte under sommaren nej. Rider dock varje dag plus har ett fysiskt jobb så rör på mig lite iaf. Haft en bra helg, gjort?
Got2Be 11 Aug 2013 #425 Sv: Frågelek nr 4 Har varit figurant på hemvärnets hundförarutbildning. Mycket mer har jag inte hunnit. Samma
Sv: Frågelek nr 4 Har varit figurant på hemvärnets hundförarutbildning. Mycket mer har jag inte hunnit. Samma
lisa412 12 Aug 2013 #426 Sv: Frågelek nr 4 Lördag var det hästhoppning hela dan, söndag blev det lite motion sen lata jag mig resten av dan Samma
Sv: Frågelek nr 4 Lördag var det hästhoppning hela dan, söndag blev det lite motion sen lata jag mig resten av dan Samma
em76 Trådstartare 12 Aug 2013 #427 Sv: Frågelek nr 4 TV-tittande, fika med bror, besök hos föräldrar. Vad ser du fram emot denna vecka?
zassoo 12 Aug 2013 #428 Sv: Frågelek nr 4 Jag ser fram emot att åka till mormor i sommarstugan och ha ett par lugna sköna dagar Samma
Sv: Frågelek nr 4 Jag ser fram emot att åka till mormor i sommarstugan och ha ett par lugna sköna dagar Samma
Kilauea 12 Aug 2013 #429 Sv: Frågelek nr 4 Ser fram emot att åka på weekendtur med kompisarna och fjällvandra. Samma
lisa412 12 Aug 2013 #433 Sv: Frågelek nr 4 Tittar på olika luggar och försöker bestämma mig om jag ska slå till eller inte Samma
Sv: Frågelek nr 4 Tittar på olika luggar och försöker bestämma mig om jag ska slå till eller inte Samma
Got2Be 12 Aug 2013 #434 Sv: Frågelek nr 4 Bitter mig på läppen och kliar mig i ögat. Funderar på om jag ska äta. Äger du en bil?
Sv: Frågelek nr 4 Bitter mig på läppen och kliar mig i ögat. Funderar på om jag ska äta. Äger du en bil?
Got2Be 12 Aug 2013 #439 Sv: Frågelek nr 4 Nej Finns det nått djur eller nån insekt som du är rädd för?