Frågelek nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 4

Ja om man räknar ungefär en vecka mellan varje tillfälle som regelbundet :D Ska dock bli bättre!

Samma

Inte under sommaren nej. Rider dock varje dag plus har ett fysiskt jobb så rör på mig lite iaf.

Haft en bra helg, gjort?

Har varit figurant på hemvärnets hundförarutbildning. Mycket mer har jag inte hunnit.

Samma

Lördag var det hästhoppning hela dan, söndag blev det lite motion sen lata jag mig resten av dan :)

Samma

TV-tittande, fika med bror, besök hos föräldrar.

Vad ser du fram emot denna vecka?

Jag ser fram emot att åka till mormor i sommarstugan och ha ett par lugna sköna dagar :)

Samma

Bitter mig på läppen och kliar mig i ögat. Funderar på om jag ska äta.

Äger du en bil?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 358
Senast: BornAgain
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
82 83 84
Svar
1 665
· Visningar
51 273
Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
796
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 188
Senast: Presto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka