Fotbolls-VM (utbruten från Vad gör vi? Del 102, CII)

Jag tittade också igår, men måste erkänna att jag varit väldigt dålig på att hålla koll innan dess. Det skäms jag faktiskt lite för, med tanke på hur jag närmast slaviskt följde herrarnas VM förra året :banghead:

Men vilken bra match det var! Inte resultatet alltså, men vad bra de spelade! Ser väldigt mycket fram emot att se resterande två matcher nu i helgen :)
 
Synd att det inte startades en egen tråd igår, för då hade jag deltagit. Fotbolls VM hör inte hemma i en evighetstråd!

Så fruktansvärt synd att de inte fick in nåt mål i första halvlek, det hade jag verkligen unnat dem. Matchen borde ha kunnat sluta hur som helst som spelet såg ut, men Nederländerna var värda segern, de var snäppet bättre i 3 av 4 halvlekar. Men blir förhoppningsvis en bra match (med bättre resultat) på lördag! :)
 

Liknande trådar

Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
527
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 615
Senast: Tilly_85
·
Gravid - 1år På tal om badhus. Vi ska på babysim i mitten på september. Hur sjutton gör man? Jag måste ju byta om och duscha, var gör jag av barnet...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 878
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 206
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Unga brottslingar
  • Tjockistråden 4
  • Roliga saker som barn säger

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp