Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, jag tycker att det är snyggt på riktigt! Haha.
Ser härligt utJag övar på att dela även bilder där jag inte är 100% nöjd med hur jag ser ut i ett försök att bli av med lite sociala-medier-perfektions-hets i både mitt eget liv och kanske även andras, så nu delar jag med mig av denna bilden här också. Jag ser själv flera fel med den men känslan den förmedlar klår banne mig allt. Årets första trädgårdslunch och det var SÅ varmt och skönt!
Visa bifogad fil 65492
Ser inga fel alls!Jag övar på att dela även bilder där jag inte är 100% nöjd med hur jag ser ut i ett försök att bli av med lite sociala-medier-perfektions-hets i både mitt eget liv och kanske även andras, så nu delar jag med mig av denna bilden här också. Jag ser själv flera fel med den men känslan den förmedlar klår banne mig allt. Årets första trädgårdslunch och det var SÅ varmt och skönt!
Visa bifogad fil 65492
Jag övar på att dela även bilder där jag inte är 100% nöjd med hur jag ser ut i ett försök att bli av med lite sociala-medier-perfektions-hets i både mitt eget liv och kanske även andras, så nu delar jag med mig av denna bilden här också. Jag ser själv flera fel med den men känslan den förmedlar klår banne mig allt. Årets första trädgårdslunch och det var SÅ varmt och skönt!
Visa bifogad fil 65492
Jag övar på att dela även bilder där jag inte är 100% nöjd med hur jag ser ut i ett försök att bli av med lite sociala-medier-perfektions-hets i både mitt eget liv och kanske även andras, så nu delar jag med mig av denna bilden här också. Jag ser själv flera fel med den men känslan den förmedlar klår banne mig allt. Årets första trädgårdslunch och det var SÅ varmt och skönt!
Visa bifogad fil 65492