Åh dina ögon!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh dina ögon!
Åh dina ögon!
Fina hundar!Blev intervjuad av ev reporter via telefon som ville ha en bild på mig och mina hundar med kort varsel. Lättare sagt än gjort
Visa bifogad fil 64541
Är det där valpen?!Blev intervjuad av ev reporter via telefon som ville ha en bild på mig och mina hundar med kort varsel. Lättare sagt än gjort
Visa bifogad fil 64541
Min skoteroverall är äldre än så men är sjukt varm så den är min nödklädsel ifall det blir kallt på allvar och jag måste vara ute.Jag är mer typen "den här overallen är nog 20 år gammal och luktar unket. Jag ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig men den är varm, tar den!"
Men snuttJag och hunden har däckat i soffan efter jobb häromdagen. HUnden var nog den som var nöjdast
Visa bifogad fil 64628
Vad roligt att du tycker det! Nu när du säger det så är den faktiskt väldigt lik min ögonfärg, det hade jag inte tänkt på förut! Det är helt "fel" färg egentligen, hela grejen började med att jag sa att jag gärna skulle vilja ha en marinblå kabelstickad tröja och då sa gudmor att hon kunde göra en åt mig. Den blev som synes ganska långt ifrån marinblå, men lika glad är jag för det!Men åh vilken otroligt fin tröja @Mineur ! Färgen passar jättebra på dig också, den lyfter verkligen dina ögon.
DET HÄR HÄNDE IDAG! Fattar ni hur besviken man blir när man gått och laddat upp för en semla hela dagen, för att sätta lite guldkant på slutet av en riktigt vidrig vecka, tar en tugga och möts av... rönnbärssylt Som tur är har jag max 300 meter till bageriet, så imorgon tänker jag gå dit och få revansch (förhoppningsvis gratis).Tydligen har Estland ett svar på semlor som heter Vastlakukkel, där man istället för mandelmassa har i just sylt (hjortronssylt eller rönnbärssylt). Sådana säljer de också på detta ställe och jag var liiite nervös för att jag skulle ha fått hem en sådan istället eftersom de ser precis likadana ut.
Vad roligt att du tycker det! Nu när du säger det så är den faktiskt väldigt lik min ögonfärg, det hade jag inte tänkt på förut! Det är helt "fel" färg egentligen, hela grejen började med att jag sa att jag gärna skulle vilja ha en marinblå kabelstickad tröja och då sa gudmor att hon kunde göra en åt mig. Den blev som synes ganska långt ifrån marinblå, men lika glad är jag för det!