Nu är jag ju som roller derby-spelare färgad av detta, men böj knäna så blir ditt liv på hjul lättare !
Haha ja jag insåg det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är jag ju som roller derby-spelare färgad av detta, men böj knäna så blir ditt liv på hjul lättare !
Tänk fältsits, typ! Axlar, knä, tå . Mycket skönare att falla framåt också, haha. Credit för side-by-side också, mycket coolare än rollerblades ju!Haha ja jag insåg det!
Alltså, jag älskar din jacka! Så snygg!Lite färg har aldrig skadat!
Visa bifogad fil 64383
Alltså, jag älskar din jacka! Så snygg!
Jaja, "vill man vara fin så får man lida pin".Jag med inte vindtät för 5 öre dock, haha.
Håller med!!Alltså, jag älskar din jacka! Så snygg!
Dösnygg, men kanske inte grillvänlig outfitNär man ska åka pulka med kompisarnas barn men inser att man är absolut noll friluftsmänniska och sjukt malplacerad i småbarnsbacken.
Visa bifogad fil 64394
Nu luktar hela jag och min jedi-kofta grillkorv.
Dösnygg, men kanske inte grillvänlig outfit
Jag är mer typen "den här overallen är nog 20 år gammal och luktar unket. Jag ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig men den är varm, tar den!"Nej fy, allt stinker rök Snyggast och kallast på friluftsgården, helgens utmärkelse (Hade med mig en vän från stan som var lika malplacerad, och ännu surare på snön och röken så jag var i gott sällskap )
Du är jättefin!
Du är jättefin!