Tack! Hade faktiskt inte alls trott det, så det var en rolig överraskning!Grattis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Hade faktiskt inte alls trott det, så det var en rolig överraskning!Grattis
Nu erbjöd ägaren sig att träffa oss halvvägs eftersom hon tycker hunden skulle kunna trivas så bra hos oss. Sååå nån som bor i Linköping och kan tipsa om nån bra park eller ett promenadstråk där vi kan gå en promenad med hundarna?Fick tacka nej till hunden i Norrtälje. Efter lite noggrann räkning så kom vi fram till att 7-8 h enkel resa beroende på trafiken är lite väl saftigt när man ska kånka med bebisen. Men men vi fortsätter leta. På lite närmre håll denna gången
Fick tacka nej till hunden i Norrtälje. Efter lite noggrann räkning så kom vi fram till att 7-8 h enkel resa beroende på trafiken är lite väl saftigt när man ska kånka med bebisen. Men men vi fortsätter leta. På lite närmre håll denna gången
Med krycka?Jag har en trasig rygg så sambon tog Tonto och Rollo och spände för dom framför en snowracer och åkte en sväng. Tror aldrig att dom haft så roligt.
Med krycka?
Schäferblandisen. Ser ut spm en långhårig svart schäfer. Iaf enligt bilderna hon skickat.Vilken av dem var denna nu igen? RR, Schäferblandisen?
Jag SA ju att det är kul!Ja, han haltade ut med kryckan, spände fast hundarna och satte sig på snowracern. Tur att Tonto är duktig. Han var nog lite lyrisk för han mumlade något om "This is the transportation of the future" när de kom tillbaka.
Tyvärr är det inte ovanligt att om man vill ha omplacering ska man vara öppen att ta vilken hund som helst. Min första tös var från Spanien och det är inte ovanligt att få höra att man minsann borde ha tagit en svensk hund, vilken som helst, bara för att den var svensk.Så om man ändå ska öppna sitt hem för en till/ny hund så kan man likabra adoptera en av alla hundar oavsett var dem kommer ifrån
Det finns! Sök på Chicken camp och MarieJag och Skägget gick en Nosework-kurs förra året. Han var jätteduktig men jag var mindre bra. Jag har så himla dålig belöningstajming!!! Jag är så rädd för att störa honom att jag belönar för sent
Jag skulle behöva gå en kurs först utan hund där jag bara tränar belöningsteknik och tajming
Tonto som inte har någon päls alls lägger sig också i snön och chillar. Trodde att han skulle frysa, men nope!Alltså, vanligtvis behöver Aysu täcke på sig om det riskerar att ens komma en lite kylig vind, ungefär. Hon är ju verkligen extremfrusen av sig.
Idag, då la hon sig ner i snön utan täcke.
Gissa om hon hade sprungit mycket när hon fick vara lös med Ebrah i skogen och på några fält De båda sprang så mycket att de la sig ner i snön, Ebrah åt snö men Aysu nöjde sig med att vila lite. Jag fick i alla fall locka upp båda två med godis för att få med dem Nu ska jag kolla igenom bilderna för att se om det blev något bra! (För ja, kameran var med)
Upptäckte idag att Lagotto har fått HD index, jätteintressant att kolla runt på olika hundar. Våran äldsta har 92 (HD C), och jag hittade flera hundar som låg runt 80. Visst är det så att man helst vill ha värden över 100?