Hörs ju på namnet att Norrtälje ligger i Norrland. döh.Nejnej! Det är Norrland som börjar norr om Kungälv!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hörs ju på namnet att Norrtälje ligger i Norrland. döh.Nejnej! Det är Norrland som börjar norr om Kungälv!
Hörs ju på namnet att Norrtälje ligger i Norrland. döh.
Ja verkligen! Helt logiskt tycker jag.Hörs ju på namnet att Norrtälje ligger i Norrland. döh.
Vi har lite i sista minuten anmält oss till en kurs i Nosework. Har länge velat testa med tiken men nu är jag nervös istället. Testade en kurs i specialsök med hanen och vi kan väl säga att han inte var någon stjärna (och säkert inte jag heller) och ingen av oss tyckte nog att det var vidare roligt. Men jag tror att tiken kanske kan tycka det, dessutom verkar det vara en sån rolig aktivering så skulle nog bli besviken om den här kursen också blev till ett dåligt minne.
Då börjar Stockholm ovanför Halmstad då?? Ja nu när du säger det så skulle det kunna stämmaNejnej! Det är Norrland som börjar norr om Kungälv!
Är inte Stockholm längs med östkusten, från Kalmar och upp typ? Och så är det som en liten koloni innan Norrland fortsätter?Då börjar Stockholm ovanför Halmstad då?? Ja nu när du säger det så skulle det kunna stämma
När jag läst lite om klickerträning på nätet så har det flera gånger funnits exempel på övningar utan hund där man tränar på att bli bättre med tajmingen. Även om man inte tränar med klicker så borde flera av övningarna kunna göra det lite enklareJag och Skägget gick en Nosework-kurs förra året. Han var jätteduktig men jag var mindre bra. Jag har så himla dålig belöningstajming!!! Jag är så rädd för att störa honom att jag belönar för sent
Jag skulle behöva gå en kurs först utan hund där jag bara tränar belöningsteknik och tajming
Är inte Stockholm längs med östkusten, från Kalmar och upp typ? Och så är det som en liten koloni innan Norrland fortsätter?
Är inte Stockholm längs med östkusten, från Kalmar och upp typ? Och så är det som en liten koloni innan Norrland fortsätter?
det är sånt som händer när en gör nya gränser! Du och vovvarna kanske kan deklarera att ni är en självständig egen stat?Kränkt kustbo i Östergötland!
Javafan kan Vatikanen så kan väl @FrauleinLeodet är sånt som händer när en gör nya gränser! Du och vovvarna kanske kan deklarera att ni är en självständig egen stat?
det är sånt som händer när en gör nya gränser! Du och vovvarna kanske kan deklarera att ni är en självständig egen stat?
Javafan kan Vatikanen så kan väl @FrauleinLeo
Sheldon har ju ett lejon på blå flagga. Då borde du ju ha ett lejon på rödflagga i sann nicknames anda!! And dont forget- the flag is only to hold upside down if the state is in distress!Härmed utropar jag Solviken som egen självstyrande stat! President for life: me. Övriga invånare: två hundar, två katter och ett mansdjur. Röstning sker i fall som rör matte såväl som hundar och katter. Mansdjur äger ej rösträtt. Ledord: "För matriarkatet, för framtiden".
Måste fila på flagga.
HD-index har publicerats för BC, Ale har 117, Frodolfarna 115 och kullpappa Ben 90. Lyckades alltså komma en bit över 100 trots utländsk pappa!
En av de mest använda svenska hanarna har 78...
Känns bra att få bekräftat det jag tänkt om deras höfter. Inte nått jag behöver vara så orolig för!Grattis!