Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur mycket kostar det (ca) att skaffa pass till hunden? min mamma föreslog det då vi ofta åker till danmark och det hade varit trevligt om hunden kunde följa med. Det finns dessutom chans att han kommer att ställas utomlands nångång.
Tror det kan variera mellan klinikerna och troligen tar de mindre klinikerna mindre betalt för det. Om jag minns rätt kostade Ascots pass ca 700 kr, detta var december 2015 på Albano utanför Stockholm. Sen tillkommer ju dock ev. vaccinering och avmaskning beroende på vilket land man ska tillHur mycket kostar det (ca) att skaffa pass till hunden? min mamma föreslog det då vi ofta åker till danmark och det hade varit trevligt om hunden kunde följa med. Det finns dessutom chans att han kommer att ställas utomlands nångång.
Hur mycket kostar det (ca) att skaffa pass till hunden? min mamma föreslog det då vi ofta åker till danmark och det hade varit trevligt om hunden kunde följa med. Det finns dessutom chans att han kommer att ställas utomlands nångång.
På min klinik kostar passet 400kr och rabiesvaccinering 540kr. Lönar sig säkert att ringa runt och kolla priser om du bor så det finns många kliniker/Vet i närhetenHur mycket kostar det (ca) att skaffa pass till hunden? min mamma föreslog det då vi ofta åker till danmark och det hade varit trevligt om hunden kunde följa med. Det finns dessutom chans att han kommer att ställas utomlands nångång.
Norrtälje är ju inte direkt Stockholm?Blir inget med valpen. Ägaren ångrade sig och ska sätta ut honom på foder. Såå Nästa helg ska jag på roadtripp till Norrtälje för att träffa en schäferblandning
Hatar Stockholm
Ring runt och fråga! Det skiljer jättemycket i pris. Ska du ha rabiesvaccin + pass (vilket du ska om ni planerar resa till Danmark) så kan det kosta 800kr om du har tur, men också 1700kr... Mitt tips: börja med att kolla de mindre veterinärklinikerna istället för de stora djursjukhusen.Hur mycket kostar det (ca) att skaffa pass till hunden? min mamma föreslog det då vi ofta åker till danmark och det hade varit trevligt om hunden kunde följa med. Det finns dessutom chans att han kommer att ställas utomlands nångång.
Joo..!Norrtälje är ju inte direkt Stockholm?
För att ta sig från Stockholm till Norrtälje passerar man ödemark, ödemark, sommarstugeområden och mer ödemark Det är många(!) mil där det händer absolut ingenting alls mer än att skogen på sidorna ibland byts ut mot en åker eller två innan skogen fortsätter.Joo..!
Men det känns som stockholmstrafikFör att ta sig från Stockholm till Norrtälje passerar man ödemark, ödemark, sommarstugeområden och mer ödemark Det är många(!) mil där det händer absolut ingenting alls mer än att skogen på sidorna ibland byts ut mot en åker eller två innan skogen fortsätter.
Har du någonsin kört i Sthlm..?Men det känns som stockholmstrafik
Ja, jag har jobbat i området mellan sthlm och Norrtälje, samt haft särbo i city i många årHar du någonsin kört i Sthlm..?
Allt ovanför Kungälv är StockholmNorrtälje är ju inte direkt Stockholm?
Hahah!Allt ovanför Kungälv är Stockholm
Nu börjar det roliga!Floki var och kikade på får idag! Han noterade deras existens och var mycket mer sugen på fåren. Så himla roligt!
Nu börjar det roliga!
Nejnej! Det är Norrland som börjar norr om Kungälv!Allt ovanför Kungälv är Stockholm