Inte godkänd...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte godkänd...?
Inte godkänd...?
Håret - fuktigt ute = superfriss Därför snaggade jag mig i början av året. Stod inte ut längreOkej. Sista pushen med den här beställningen. Hundarna har varit ute, jag har ätit frukost och det är becksvart ute.
Ugh. Jag är trött och mitt hår hatar den här tiden på året. Statiskt x 1000.
Den i finska flaggans färger är ställbar runt halsen också. Om man nu vill ha en vit och blåAlltså det är så synd att Hurttas selar bara är ställbara runt magen tycker jag. Lasse är precis mellan 60 och 70 i nacken, 60 får jag slita av och 70 blir något stort och mellandelen (som går mellan frambenen) blir lång så den nästan släpar i backen. Är det själva mellandelen som är för bred menar du?
Jag tycker snarare det är torrt i luftenHåret - fuktigt ute = superfriss Därför snaggade jag mig i början av året. Stod inte ut längre
Har du sett dogmans nya selar, de verkar super som valpselar, ställbart åt alla håll typ, och billiga!Alltså det är så synd att Hurttas selar bara är ställbara runt magen tycker jag. Lasse är precis mellan 60 och 70 i nacken, 60 får jag slita av och 70 blir något stort och mellandelen (som går mellan frambenen) blir lång så den nästan släpar i backen. Är det själva mellandelen som är för bred menar du?
Den i finska flaggans färger är ställbar runt halsen också. Om man nu vill ha en vit och blå
Har du sett dogmans nya selar, de verkar super som valpselar, ställbart åt alla håll typ, och billiga!
Inomhus ja (här slår det blå gnistor om mig i allt jag tar i) - men inte uteJag tycker snarare det är torrt i luften
Ja alltså jag har ju en såndär mysig filt.. Tinja älskar den. Hon gnuggar och gräver och leker med den så att det börjar blixtra inomhusInomhus ja (här slår det blå gnistor om mig i allt jag tar i) - men inte ute
Hahahaha spännandeJa alltså jag har ju en såndär mysig filt.. Tinja älskar den. Hon gnuggar och gräver och leker med den så att det börjar blixtra inomhus
Jag vet inte varför hon tycker den filten är så satans kulHahahaha spännande
Kanske just för blixtarnas skullJag vet inte varför hon tycker den filten är så satans kul
"I haave the poooweeeeer!"Kanske just för blixtarnas skull
Det kanske pirrar skönt i hela kroppen?Jag vet inte varför hon tycker den filten är så satans kul
Laddad hund"I haave the poooweeeeer!"