Är det en liten Sheltie @nordingran
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det en liten Sheltie @nordingran
Såå sötJa det stämmer, en liten sheltiekille på 4 veckor
Helt kär i denna kille Valp passar inte alls in i mitt liv just för tillfället annars hade han fått flytta in bums!
Såå söt
Idag har mamma-hund Polly fått somna in. Känns förjävligt rent ut sagt, men nu slipper hon ha ont mer. och slipper vara frustrerad över att hon inte kan springa längre pga sin dumma bogled
heart BeklagarIdag har mamma-hund Polly fått somna in. Känns förjävligt rent ut sagt, men nu slipper hon ha ont mer. och slipper vara frustrerad över att hon inte kan springa längre pga sin dumma bogled
Jag kan posta ett minimonster åt dig?Jag är djävulskt dålig på både siffror och tid, jag vet det, men ibland blir det en överraskning ändå! Jag behöver 200h erfarenhet av "problemhundsträning" (som instruktör, inte min egen hund - där kan vi snacka timmar ) och tyckte det lät jättemycket, men tänkte jag börjar fylla i loggen så jag kan uppskatta ungefär när jag kanske kan nå dit i alla fall... 200h? Inte alls mycket.
Så ritsch-ratsch-filibombombom var den loggen (över)full, plötsligt kom den milstolpen väldigt mycket närmare. Dags att omvärdera kalendern några månader framåt...
Men jag känner av höstmörkret! Jag vill inte göra något, det är kallt, mörkt och blött och ingenting känns roligt att göra med Monster. Jag vet inte riktigt hur jag ska få ordning på det, allt tar emot. Jag vill inte gå promenader, jag vill inte köra lydnad, jag vill inte träna rally, nw/sps är ett nödvändigt ont, fysträningen är ett elände, inte ens freestyle är kul. Skit! Det är så synd om honom, jag måste rycka upp mig.
Åh, Polly. En bukeprofil och en så fin mamma Så sorgligt men det beslut man som ansvarsfull djurägare måste förmå att ta. Ta hand om dig!Idag har mamma-hund Polly fått somna in. Känns förjävligt rent ut sagt, men nu slipper hon ha ont mer. och slipper vara frustrerad över att hon inte kan springa längre pga sin dumma bogled