Själv sitter jag har och dricker glögg, funderar skarpt på att gå och lägga mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Paketet från mig är på g men det borde kanske komma med postbudet om det går in i din låda.Jag borde slå in paket men ids inte. A ska på kalas på lördag, hoppas kunna shoppa det sista då iaf. Har fortfarande inte hämtat ut allt som väntar på posten men det är ju dubbdäcksförbud i city nu så ja kan inte åka in efter jobbet det blir så mycket bökigare då!
Post är lättare, det hämtar jag i Kvarnen. Nu har jag Schenkerpaket, det hämtas på Kungsgatan och DHL i Salabacke...Paketet från mig är på g men det borde kanske komma med postbudet om det går in i din låda.
Ursäkta att det blev så sent men paketet har legat på bänken så jag har sprungit ifrån det varje gång.
Måste köpa en ny handväska haha
Jobbig! Det skall vara enkelt att hämta paket! Jag har tur som bara har 200m till utlämningsställena!Post är lättare, det hämtar jag i Kvarnen. Nu har jag Schenkerpaket, det hämtas på Kungsgatan och DHL i Salabacke...
Skitbökigt! Och det kostar att parkera vid alla ställena...Jobbig! Det skall vara enkelt att hämta paket! Jag har tur som bara har 200m till utlämningsställena!
Och du bor väl ändå hyfsat centralt?Skitbökigt! Och det kostar att parkera vid alla ställena...
Jopp, 1 km från stadskärnan. Men det är väl det som är problemet, det är därför jag hör till de centrala utlämningsställena. De som oftast nyttjar dem kör inte bil gissar jag... Men ska jag köra hem och byta till cykel så blir det plötsligt ett projekt av det.Och du bor väl ändå hyfsat centralt?
Skål vännen!Har haft en utmattande kväll med A då nu stärker jag mig med lite vin mamma ska in i lägenheten med snickaren imorrn så då kan jag ju inte ha en halvfull flaska på köksbänken. Det är bättre att gömma en tom
På fyrishov? Dottern längtar dit jättemycket så får bli ett besök nästa gång vi är i stanFan, kl är inte ens 21 och jag är sketanstrött. Skyller på några timmar på badet idag.
Åkte till Gottsunda idag. Där finns det bara en rutchkana, en stor bassäng, en liten varmare bassäng och en bubbelpool. Men det duger för A som inte riktigt gillar äventyrsdelen, och det är sjukt mycket billigare! 55:-/vuxen, 30:-/barn.På fyrishov? Dottern längtar dit jättemycket så får bli ett besök nästa gång vi är i stan
Dricker lite tillSkål vännen!
Vad kul! Nyfiken, får man se bilden?Dricker lite till
Kalle fick vara med i kalendern jag gjorde till farmor och farfar idag
Skickar över den på mms, det känns enklastVad kul! Nyfiken, får man se bilden?