För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag borde slå in paket men ids inte. A ska på kalas på lördag, hoppas kunna shoppa det sista då iaf. Har fortfarande inte hämtat ut allt som väntar på posten men det är ju dubbdäcksförbud i city nu så ja kan inte åka in efter jobbet :banghead: det blir så mycket bökigare då!

Jag borde slå in paket men ids inte. A ska på kalas på lördag, hoppas kunna shoppa det sista då iaf. Har fortfarande inte hämtat ut allt som väntar på posten men det är ju dubbdäcksförbud i city nu så ja kan inte åka in efter jobbet :banghead: det blir så mycket bökigare då!
Paketet från mig är på g men det borde kanske komma med postbudet om det går in i din låda.
Ursäkta att det blev så sent men paketet har legat på bänken så jag har sprungit ifrån det varje gång.
Måste köpa en ny handväska haha

Paketet från mig är på g men det borde kanske komma med postbudet om det går in i din låda.
Ursäkta att det blev så sent men paketet har legat på bänken så jag har sprungit ifrån det varje gång.
Måste köpa en ny handväska haha
Post är lättare, det hämtar jag i Kvarnen. Nu har jag Schenkerpaket, det hämtas på Kungsgatan :banghead: och DHL i Salabacke...

Lång hästdag idag :) Vi trotsade stormen och regnet och åkte iväg på julklappshoppningen. Det gick jättebra :)
Det är det sköna med surtant, hon är stencool när man är iväg. Det kan blåsa omkring grejer, flaggor smattrar, småungar springer omkring runt henne, det kommer lastbilar och släp och grejer och hon rör inte ett öra. Hon laddar rejält när det är hennes tur och sen när banan är klar så kan dottern skritta ut på långa tyglar med avslappnad häst. Så det uppväger hennes ehm, soliga humör :heart

Kul också att lite gamla stallkompisar (vuxna iofs) kom och tittade och hejade på henne. Den ena körde 7 mil enkel väg och fick låna en kompis bil för att kunna komma och titta på dottern när hon red.

Och du bor väl ändå hyfsat centralt?
Jopp, 1 km från stadskärnan. Men det är väl det som är problemet, det är därför jag hör till de centrala utlämningsställena. De som oftast nyttjar dem kör inte bil gissar jag... Men ska jag köra hem och byta till cykel så blir det plötsligt ett projekt av det.

På fyrishov? Dottern längtar dit jättemycket så får bli ett besök nästa gång vi är i stan :)
Åkte till Gottsunda idag. Där finns det bara en rutchkana, en stor bassäng, en liten varmare bassäng och en bubbelpool. Men det duger för A som inte riktigt gillar äventyrsdelen, och det är sjukt mycket billigare! 55:-/vuxen, 30:-/barn.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 121
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
952
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
282
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025